zaterdag 19 maart 2011

Make over cabinet/ Make over kastje

I once bought this small cabinet as a second hand. It was in desperate need of a colour change. So, with my sister's help, after sanding it, we painted it in primer. And as I couldn't wait, I styled it even before it had it actual color on. Really shabby! Quite liked it. But I did forget to prime one part, can you see it?

only primer, but styled already
Two days later, we applied the matt taupe-color paint on. And it came out a beauty. It's a bit too neat now, though. So I will sand down the edges for a more weathered look . The knobs are really special, I'll do a post on them later on.  Love to read your comments!
greetz,
KJ
primer all over

Before







Ik heb dit kastje eens als tweedehandsje gekocht. Het moest nodig een andere kleur hebben. Dus, met hulp van mijn zusje, hebben we het, na het schuren in de grondverf gezet. En omdat ik niet kon wachten, heb ik het toen al gestijld, nog voordat het de eigenlijke kleur op had. Echt Shabby! Ik vond het best wel leuk. Maar ik was een deel vergeten te verven, kun je het zien?

Twee dagen later, hebben we de matte taupe kleur aangebracht. En het werd een schoonheid. Het is nu wel een beetje te netjes. Dus ik wil de randjes nog een beetje opschuren om een brocantere look te krijgen. De knopjes zijn heel speciaal, daar maak ik nog wel een post van.
 Ik lees graag je reactie!
groetjes,
KJ

8 opmerkingen:

Irma zei

Ik vind hem helemaal leuk geworden, leuke foto's ook.

Groetjes
Irma

Het Liefste Thuis zei

Wat een plaatje is het geworden! Heel erg mooi. Leuk he, zo'n resultaat van een rommelmarktvondst. Ben ook blij dat ik op jullie blog terecht ben gekomen, want wat een mooie foto's en inspiratie! Ik ben fan!:-) Fijn weekend, geniet van het zonnetje. Groetjes, Hanneke

cindy 'wonenmeteenhart" zei

IK VIND HEM SUPER GEWORDEN
HEBBEN JULLIE GOED GEDAAN !!!

FIJNE AVOND

GR CINDY

Lovely Gifts zei

Ik vind dat het kastje heel gaaf is geworden!!
Ook mooi gefotografeerd!!

Groetjes Ellen

Riviera Brides zei

No way. Too gorgeous. Love how you make it become. So shabby and romantic. Talk soon, I'm followign you now, hope you're gonna follow back
http://www.rivierabrides.com/

Blomkje en Wenje zei

Wat is ie mooi geworden, zeg! Echt schitterend! Goed gedaan, dames!

Groetjes, Pietrik

Blomkje en Wenje zei

Wat is ie mooi geworden, zeg! Echt schitterend! Goed gedaan, dames!

Groetjes, Pietrik

Denco zei

Wauw wat een gaaf kastje is het geworden, super. Mooie foto s ook.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...