vrijdag 11 mei 2012

Schoudertasje met reliefprint


Al een tijd terug kreeg ik voor mijn verjaardag van Mirjam een heel mooi ingepakt cadeautje. Ze is zo heerlijk creatief  en heel goed met het drogen van rozen. (bezoek haar blog: Apples and Roses)


In het pakje zat een schoudertasje in poederroze matte tint met een prachtige reliefprint van vogeltjes en takjes.


Alsof dat al niet genoeg was om heel blij van te worden, kreeg ik een vrolijke begroeting van mille fleurs aan de binnenkant van het tasje: zo snoezig!


En ik vond het gedroogde roosje zo leuk dat ik het op iedere foto heb gezet, hihi.


Een mooie gevlochten schouderband maakt het ontwerp compleet. Het tasje komt van Six, Complimenten aan Six!


Heb jij ook van die creatieve vriendinnen die zo leuk inpakken?


Lieve groetjes,
Karin Joan

6 opmerkingen:

Mirjam zei

Hihi, ik besluit om weer even bij 24homes langs te gaan, en wat zie ik daar! Ik wist niet eens dat de binnenkant zo mooi was, ik werd verliefd op de buitenkant..
Mooi op de foto gezet, Karin. :)

Jolanda zei

Hoi,

Geweldig gedaan!
Lieve blog groetjes,

Jolanda

Lida zei

Beeldschoon en ja ik heb er ook een die scrapt en maakt beeldschone dingen! Groetjes
Lida

Tempodicucito zei

Bellissimo....

annika zei

wat is ie leuk ingepakt idd! maar het is ook wel een heel mooi tasje! jammer dat ik er al zo veel van die maat heb... ik heb er te veel zelf gemaakt, hihi

Bente zei

Lovely photos.

Have a nice weekend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...