woensdag 30 mei 2012

A rose is a rose is a rose...


































Dit lieve bosje rozen kreeg ik van een vriendin vorige week. Zo lief! Ik kan denk ik nooit genoeg krijgen van rozen, wat zijn ze toch mooi. Mijn favoriete zijn toch wel de pastelroze rozen, alsof ze vragen om aangeraakt te worden. Sommige randjes zijn een beetje bruin, maar ik vind dat soms juist wel heel mooi. Geniet van de foto's! A rose is a rose is a rose...
Liefs, C







Nog maar 2 dagen te gaan voor de trekking van onze give away!!!
Meld je nu nog snel even aan.


Pin It

5 opmerkingen:

Bonjade zei

Ja mooi!!! Ha en met dat randje hebben ze mooi een brocante look.

Fijne avond

Lieve groet

Bente zei

Beautiful. Just LOVE roses.

Hugs

Rozmeen zei

Een schitterende roos!!! die kleur is zo mooi..
Liefs,
Rozmeen

Ateljee de Kraal zei

Prachtig................

Dinah zei

Mooi zijn ze he!!! Ik had laatst precies z'n bosje, genieten.

Groetjes, dinah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...