woensdag 4 juli 2012

Greengate Give Away!!


 DEZE GIVE AWAY ACTIE IS GESLOTEN!

In april vertelden we jou over Billie Design:  de grootste online Greengate dealer van Nederland. We vertelden je toen dat we zelf zeer gecharmeerd waren van de Dora collectie.





 In rustige tinten valt deze collectie bijzonder op tussen alle Greengate kleurtjes, maar toch blijft het mooi in stijl met de romantische rozenprints en stoere stempels, elegante typografie en hier en daar wat vrolijke stippen.








En dit mogen wij weggeven... 
Nu mogen we van Billie Design jou een give away aanbieden: 
deze twee hele mooie theedoeken van deze collectie.

GREENGATE GIVE AWAY: 2MOOIE THEEDOEKEN VAN DE DORA COLLECTIE

Wil jij graag kans maken op de twee mooie Dora theedoeken? Dan is dit wat je moet doen:


1) breng een bezoekje aan www.billiedesign.nl
2) vertel ons wat je nog meer mooi vindt op de site.
3) Heb je zelf een blog? Plaats dan de knop hieronder duidelijk zichtbaar op je eigen blog met een link naar dit bericht. Wij willen graag dat iedereen hoort van deze give away :-) (geen eigen blog? Mail, Facebook, Twitter, Hyve dit bericht met knop dan aan zoveel mogelijk vrienden en kennissen)
4) Reageer op deze post met deze inhoud (even kopieren-plakken aub)
- mijn naam is: ...
- ik doe mee aan deze give away omdat: ...
- ik volg 24Homes op deze manier: ...
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: ...
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: ... (vul je blogadres in of: geen blog) 
- ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk: ... (let op: stuur ons ook even een emailtje, zodat we je kunnen bereiken)


 
 plaats deze knop op jouw blog

Let op! 
als wij van jou geen blog of emailadres hebben, dan kun je helaas niet meedoen :-( 
We hebben Nicolette namelijk nooit gevonden...

We zijn benieuwd of je weer meedoet!
Hartelijke groetjes,

 Claire en Karin Joan

PS
We trekken de winnaar op: woensdag 1 augustus!

23 opmerkingen:

Eli crea shabby zei

My name is Elisa from Italy.

pice of me the whole collection in gray.
my blog is:
http://elicreashabby.blogspot.it/
by
Elisa
marinelli.sergio@tin.it

Anreda zei

* mijn naam is: Anreda

* ik doe mee aan deze give away omdat: ik de handdoeken in een woord GE-WEL-DIG vind, ik zie ze al ehelmaal hangen in mijn keuken *lol*

*ik volg 24Homes op deze manier: volger van het blog, dus als er iets geplaatst wordt op het blog zie ik het meteen, kom altijd even neuzen en heb al diverse tips/inspiraties overgenomen in mijn huis. Helemaal blij mee :)

* ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: Quilt Dora Beige, Keukenschort Dora Linen enne... Vlaggenlijn / Bunting GreenGate Peggy white En zo klikte ik van het éen naar het ander... Wat een luke spullen allemaal, bedankt voor de tip !

* ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: http://www.anreda.blogspot.nl/


Ow....ik ben al druk aan het duimen draaien, spannend !
Bedankt voor de geweldige kans.

Groetjes, Anreda

Dinah zei

mijn naam is: Dinah

- ik doe mee aan deze give away omdat:Ik het zo leuk vind om mee te doen. Spannend om te zien wie wint en ik hoop dat ik dat ben ;-)

- ik volg 24Homes op deze manier: Ik volg jullie en lees jullie berichtjes via de reader van Google.

- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: Ik blijf die schaaltjes en bordjes van PIP erg mooi vinden maar dat grijze van de foto's hierboven vind ik ook heel erg mooi, vooral het schort (ben gek oo schorten)

- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: http://dinahcreatief.blogspot.nl
Daar staat de nieuwe give away aan de rechter kolom.

micol zei

Ciao!as usual the translator doesn't work very well, but I like everything in your post!!
I'll go to see the web site billiedesign!!Ciao Micol
lesfleursdemicol.blogspot.com

Judith zei

- Hoii!

Mijn naam is: Judith

Ik doe mee aan deze give away omdat: Ik jullie give-aways altijd heel leuk vind, dus altijd lekker meedoe;) Niet gewaagt is altijd mis;p

Ik volg 24Homes op deze manier: via een Gmail account van mij.

Ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: De site kan ik om 1 of andere gekke reden niet bezoeken, maar op jullie plaatjes vind ik: de shopper, het keukenschort, en ook de kussens erg mooi! Maarja, wat niet?;p

Ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: Geen blog

Ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk: Twitter en FB

Groetjes!

Nicole zei

Potver3, je moet wel veel doen voor 2 theedoeken zeg!
Ik sluit me graag aan bij jullie mooie blog; wat een inspiratie! Groetjes van Nicole -Maaksels en Meer-

Unknown zei

Ik vind jullie blog erg leuk en bezoek hem graag. Maar het begint steeds bonter te worden met de give-aways. Je moet tegenwoordig (niet alleen hier hoor) aan allerlei voorwaarden voldoen om mee te kunnen doen. Het spijt me, maar daar pas ik voor. Ik krijg trouwens een melding van Google Chrome dat Billy Design malware op hun site heeft staan.
groetjes, Marianne.

Anoniem zei

de site is niet te bezoeken omdat die malware bevat en daardoor je computer infecteert. misschien kunnen ze dat eerst in orde maken?

groetjes Jannie

Anoniem zei

mijn naam is: Miryam
- ik doe mee aan deze give away omdat: het helemaal super in mijn grijze keuken staat en een give a way altijd zo spannend is.
- ik volg 24Homes op deze manier:via email en facebook
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: Tja wat is er niet mooi....de lijst is eindeloos
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: geen blog
- ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk:via mijn facebook account!! miryamhaveman@hotmail.com

Esther zei

Hallo Claire en Karin Joan,
Wat een leuke actie. Ik doe graag mee. Mijn naam is: Esther
- ik doe mee aan deze give away omdat: ik dol ben op GreenGate (en BillieDesign) en door deze give away actie jullie blog heb ontdekt
- ik volg 24Homes op deze manier: via mijn googleaccount en mijn blog
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: eigenlijk alles, maar vooral de Fay-collecties
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: http://vankoos.blogspot.com
- ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk: mijn blog met de actie op mijn facebookpagina gezet.

Hendrika zei

Hallo,
Mijn naam is Hendrika.
Omdat ik graag een kansje wil wagen om die theedoeken in mijn bezit te krijgen doe ik mee!
We zijn druk bezig om zelf een keuken te maken, en hoe leuk is het dan om af te drogen met zo'n fantastische theedoek!
Omdat jullie bij mijn favorieten staan kijk ik elke dag even...
Zelf heb ik géén blog...
maar door middel van mailtjes naar vriendinnen komt de rest het zeker wel te weten :-) !

24 Homes zei

Hoi allemaal,
bedankt voor je deelname.

@Nicole: hihi, leuk dat je je ondanks dat toch bij onze blog hebt aangesloten, super!

@Marianne: We vragen aardig wat dingen, dat klopt. Maar allemaal weloverwogen:
-Van voorgaande aanmeldingen hadden we soms niet eens een naam of contactgegevens.
-Omdat Billie design de theedoeken geeft, vinden we het wel zo leuk als ze een bezoekje krijgen.
-In vorige give aways zagen we aanmeldingen van lezers die netjes anderen vertelden van de give away, terwijl anderen dat helemaal niet deden, dat was niet eerlijk tegenover degenen die het wel deden. Het uitzoeken ervan was aardig wat werk, dat willen we voorkomen, dus vragen we je hierbij al, hoe jij de give away hebt gedeeld.
- En om het geen droog invulbriefje te laten zijn, horen we ook graag waarom je mee doet. Daar heb je de gelegenheid om die gezellige opmerkingen te maken. Vandaar dus al die vragen :-)

Maar desondanks, je bent natuurlijk vrij om wel of niet mee te doen. We vinden het vooral leuk dat je langs komt. Bedankt daarvoor!

@Jannie en Marianne: aangaande de malware, jullie hadden gelijk! Maar zo te zien heeft Billie Design het al keurig op gelost. Dus het is geen probleem meer.

liefs,
C&KJ

Anoniem zei

"smelt"dit is gaaaaaaf!!
- mijn naam is: Jenneke van Maurik
- ik doe mee aan deze give away omdat: ik het leuk vind om kans te maken op zo'n pracht kado
- ik volg 24Homes op deze manier: via blogger, heb me net volger gemaakt, maar ook via email
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: je kunt beter vragen wat ik niet mooi vond op de site, dan ben ik sneller klaar.....ALLES is mooi, die kleuren, ik waan me ergens anders ha ha
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst:
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/24-homes-heeft-een-prachtige-greengate.html

http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

de trekkingsdatum dan ben ik er niet even aan het genieten van de vakantie, daarna check ik gewoon mijn berichten weer na.

lieve groet jenneke en succes allemaal!

Claudia. zei

Tuurlijk doe ik mee met jullie give away, dit mail via billie - design.

Ik ga de link nu op mijn blog zetten.
Claudia van de kleine hornte.

Claudia. zei

Hoi claire en Karin, hier ben ik weer, ik kom er net achter dat ik nog meer moet achter laten.
Ik wil graag mee doen met jullie give away van billiedesign, als ik zou moeten kiezen dan zou ik inderdaad de Dora serie nemen, dit omdat het zo mooi sober is van kleur, ondanks dat ik ook heel erg van kleur hou. Maar dit zou ik het langst mooi vinden.
Ik zou dan de Dora schort linen grijs nemen, zodat ik er ook nog leuk uit zie als ik weer eens aan het cake bakken ben.
Claudia Jansen van de kleine hornte.

En Billie design dat ken ik al (superrrrrrr), ik heb er al eens wat besteld, veel te moelijk om een keuze te maken.

Anoniem zei

- mijn naam is: Maaike
- ik doe mee aan deze give away omdat: ik gek ben op textiel
- ik volg 24Homes op deze manier: op een rustig momentje zodat ik alles kan lezen.
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: wat een variatie, voor ieder wat wils. Maar de nieuwe serie zou erg leuk zijn voor mijn grijze keuken.
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: ... (vul je blogadres in of: geen blog)
- ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk: ... (let op: stuur ons ook even een emailtje, zodat we je kunnen bereiken)

A fresh start of me zei

OMG hoe kan ik dit gemist hebben ??
Gelukkig ben ik nog niet te laat,pfew..

*Mijn naam is Chris,van Pure-by-me.blogspot.nl

*Ik doe mee met dee geweldige give-away omdat ik,net zoals jullie,helemaal gek ben van Billie Design-Greengate en de naturelle kleurtjes..

*Ik volg de geweldige 24homes meiden via Facebook en natuurlijk via blogspot

*Op billie Design vind ik eigenlijk alles zo mooi (maar mijn voorkeur heeft toch wel de naturelle tinten) dat ik me ook maar gelijk heb aangemeld van hun nieuwsbrief zodat ik niks meer kan missen..

*Mijn blog heet pure-by-me.blogspot.nl en ik heb een berichtje ervoor aangemaakt...met de daarin de knop...

Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie...

Liefs chris

Nicolette zei

mijn naam is: Nicolette Eijndhoven
- ik doe mee aan deze give away omdat: ik de vorige had gewonnen, maar dat te laat doorhad :-)
- ik volg 24Homes op deze manier: ik ontvang de dagelijkse mailtjes, en zie reacties op facebook
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: *kwijl*.. alles? Vooral de Camille artikelen hebben mijn voorkeur.

- ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk: via mijn facebook pagina http://www.facebook.com/nicolette.eijndhoven

Brigitta zei

mijn naam is: Brigitta
- ik doe mee aan deze give away omdat: De Greengate collectie fantastisch vind en ik het leuk zou vinden zo'n theedoek aan mijn haakje te hebben
- ik volg 24Homes op deze manier: jullie blog en via facebook
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: Om heel eerlijk te zijn vind ik de hele collectie van Billie Design mooi maar van de wintercollectie en de linten word ik wel een beetje hebberig ;-)
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst:Ik blog al een tijdje niet meer (de inspiratie is compleet verdwenen dus ik heb op een andere manier ruchtbaarheid aan de actie gegeven
- ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk: via facebook en twitter

Brigitta zei

mijn naam is: Brigitta Tuik
- ik doe mee aan deze give away omdat: De Greengate collectie fantastisch vind en ik dolgraag zo'n theedoek aan mijn keukenhaakje zou willen hebben
- ik volg 24Homes op deze manier: jullie blog en facebook
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi:Eigenlijk vind ik alles is op hun site mooi, maar van de wintercollectie en de linten word ik wel een beetje hebberig :-)
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst:Ik blog al een hele tijd niet meer (totaal geen inspiratie) dus ik heb op een andere manier ruchtbaarheid aan de actie gegeven
- ik heb op een andere manier deze give away bekend gemaakt, namelijk: via facebook en twitter

En nu maar duimen :-)

groetjes
Brigitta

Rianne van dam zei

- mijn naam is: Rianne van Dam
- ik doe mee aan deze give away omdat: Me moeder deze geweldig zou vinden
- ik volg 24Homes op deze manier: blogger en facebook en twitter
- ik heb Billie design bezocht en dit vond ik mooi: ik vond al die kadolinten heel mooi ik hou van linten!
- ik heb een blog en heb de knop hier op mijn blog geplaatst: http://riootje.blogspot.nl/2012/07/give-away-op-24homes-blog.html

Lieve groetjes Rianne van riootje.blogspot.nl
email: riootje94@gmail.com

24 Homes zei

Oh, Nicolette!! Wat hebben we hard naar jou gezocht... Jammer dat je het nu pas ontdekt, maar wel heel leuk dat je toch weer een kansje waagt. Je weet maar nooit :-)

24 Homes zei

DEZE GIVE AWAY ACTIE IS VANAF HEDEN GESLOTEN!
Iedereen bedankt voor de aanmelding. De uitslag maken we snel bekend!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...