maandag 16 juli 2012

Mijn veranda en tuin in Juli


Juli is een heerlijke maand! Alles staat dan volop in bloei in onze tuin en op de veranda is het goed toeven als het zonnetje schijnt. We hebben een poosje geleden kunstgras gelegd in de tuin, heerlijk praktisch met onze kleine Matthew, want je kunt het zelfs stofzuigen ;) In de veranda staan een verzameling vogelhuizen (de grootste vogelvilla heb ik een aantal jaar geleden van Karin Joan gekregen als cadeau, zo lief!), brocante vogelkooitjes en wat brocante en nieuwe vondsten. Geniet van de foto's...
Liefs, Claire








Altijd nieuwsgierig... een kauw in de tuin.
Hoe mooi kan de natuur zijn? Mama koolmees die haar jong voedt...

17 opmerkingen:

Oude lappen zei

Wat heb ik weer genoten van jullie foto's. Werd zelfs een beetje jaloers op de schommelstoel. Het is allemaal zo mooi gedecoreerd en het idee van het kunstgras vind ik geweldig!
Een leuke tip voor jonge ouders.
De kauwen!!! Dat wordt hier een echte plaag....
Liefs Liliane

Daniela zei

Che angolo meraviglioso!!
é la casa che sogno da sempre!
Davvero complimenti per i tuo gusto!
Daniela

Verrassend Goed! zei

Lieve Claire,
Dit staat nog op mijn wensenlijstje..een veranda. Lijkt me een heerlijk plekje om na een drukke dag even tot rust te komen.
Zie je daar al helemaal zitten.
Het is zo mooi!!!!!! Mijn comlimenten en je tuin staat er ook prachtig bij. Mijn bloemistenhart gaat meteen sneller kloppen bij deze mooie foto's. Geniet bij iedere zonnestraal van al dit moois.
warme groet van mij,
Marianne

Mirjam zei

Wat een genieten is het, dat kijkje in jouw tuin!
groetjes Mirjam

24 Homes zei

Wat leuk jullie lieve reacties! Make my day :)
Fijne week voor jullie en liefs, Claire

@Daniela: muchos gracias! :)

It's me zei

Wat een prachtige tuin !! zo mooi !!..maar de laatste foto....is het mooist echt !!..schitterend...liefs Ria...xxx...

Lydia zei

Wat een prachtige veranda heb je toch. Dank je voor het meegenieten!

Esther zei

Ik kan me voorstellen dat je graag op die veranda zit. Wat mooi, zeg. En ook prachtig gedecoreerd. Niet alleen die vogelkooitjes en -huisjes en bankjes en schommelstoel enzovoort, maar bijvoorbeeld ook die kleine wespenvangers.Heel nuttig, maar ook leuk om te zien. En wat mooi dat je die foto van die koolmezen op het juiste moment nam. Genieten hoor.

Blomkje en Wenje zei

Wat een heerlijke plek!

Groetjes, Pietrik

Unknown zei

Nice white veranda
hugs
Mari

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

ohhhhhhhhh ...♥prachtig die tuin van jullie maar ook het gezellige terras ohhh zo.n romantisch sfeertje..♥
Genieten hoor en nu het zonnetje nog Liefs Gaby..♥

Lovely Gifts zei

Wat een heerlijke tuin!! Ziet er supermooi uit!!

Karin Joan zei

Weer schitterend, girly! Je veranda wordt eigenlijk alleen maar mooier. Prachtige post!!!
love you!
KJ

hokje zei

Een heerlijk plekje waar je zelfs met het minder mooie weer van de afgelopen dagen volop kunt genieten!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Inge @ SimplyFabulousChic zei

Wauw, zo'n mooie tuin en alles zo netjes in orde! Wij moeten nog veel doen eer we zoiets moois hebben in onze achtertuin... :-) Geweldig, in zo'n tuin wil ik ook wel relaxen en een beetje schommelen in die superstoel... :-)
Lieve groetjes, Inge x

Old Red Barn zei

Prachtig! En dat parasolletje lijkt me zo origineel.

Goedele

Anne zei

Wat heb jij een prachtige veranda !!overigens, als je woont in een bosrijke omgeving kun je te maken krijgen met boktor, zeer vervelend. mocht het zover komen dan is de oplossing: boktor gassen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...