zaterdag 28 juli 2012

Blog in de spot


Vandaag wil ik graag een bijzondere blog in de spot zetten: Cosy Life van Elly


Elly is heerlijk creatief en heel goed met vintage afbeeldingen. Ze plaatst ze op hout en stof.
Vooral voor de creatievelingen onder ons, is Elly's blog een must! (tutorials!)

 


De foto's die je hier ziet, zijn van zelfgemaakte creaties. En op haar blog vind je nog veel meer!


Klik hier en neem snel een kijkje op Cosy Life van Elly
En doe haar de groeten van ons!

liefs,
Karin Joan

6 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

oei dat ziet er leuk uit ! ik ga gelijk even sneupen hoor!

Deborah zei

Beautiful :)

Bee happy x

Sarina zei

Bedankt voor de tip, dametjes.Ik vind het een leuk blog, ga dus zeker nog een keertje terug.
Ik wens jullie een heerlijk weekend toe, tot ziens, op blog, of Facebook,
lieve groetjes,
Sarina

Cosy Life by Elly zei

Hey Meides...
Ik zit net ff te kijken op mijn blog en ik zie dat er veel volgers bij zijn gekomen..hahah en nu snap ik waarom.Ik hoop dat ik voor velen iets kan betekenen wat betreft het printen in de goedkoopste en leukste vorm.. al zeg ik het zelf.
Wat een super lief gebaar van jullie!!

Dikke knuffel voor jullie en lieve groetjes, Elly

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat een leuke tip! Ze maakt prachtige dingen! Liefs Lindy

24 Homes zei

Hoi Elly,
Heel graag gedaan. En wat leuk dat je er zoveel nieuwe volgers bij hebt gekregen. Je hebt ook zulke mooie ideeen, dat moet iedereen zien!
liefs,
KJ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...