donderdag 5 juli 2012

Onze 24Homes Verjaardagskalender


We hebben enthousiast de eerste verjaardagskalenders op de post gedaan voor de Early Bird bestellers en we hebben inmiddels leuke reacties binnengekregen! Ontzettend leuk, dank jullie wel daarvoor!


Natuurlijk willen we de gelegenheid blijven geven om de kalender te kunnen bestellen.
Daarom even in deze post hier aandacht voor de kalender.


De kalender is gemaakt van gerecycled papier van zware kwaliteit, daardoor blijft de kalender erg mooi en zal niet snel kreuken door gebruik. Er zit bovenaan een metalen ring met een ophanghaakje. We hebben lang gedacht om het nog meer shabby te maken, maar het moet ook praktisch zijn in gebruik!


Elke maand heeft een foto die wij zelf hebben gemaakt van mooie creaties, een veranda-detail of een close up van een roos in de tuin. Elke foto is bewust gekozen met ingetogen kleuren, zodat de kalender in elk interieur past.


De verjaardagskalender kost € 14,95 en bestellen kan via een email naar info@24homes.nl. Vermeld daarbij hoeveel kalenders je wil bestellen en je adresgegevens. We nemen dan zo gauw mogelijk contact met je op.


De verjaardagskalender is uiteraard ook te koop bij Oud Wit in Dordrecht! Dat scheelt portokosten als je in de buurt woont of toevallig een dagje Dordrecht hebt gepland :)


Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de verjaardagskalender (als je 'm nog niet had gezien in het echt :))
Veel liefs,
Clairev



4 opmerkingen:

Mirjam zei

Wat een ontzettend mooie kalender...
Lieve groet,
Mirjam

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Claire & Karin Joan..♥
Ik heb de kalender gisteren ontvangen ohhh wat is die mooiiii...prachtig nu ik de woonkamer helemaal aan veranderen ben (verfen ect pfff).. past die er heel goed bij alles word romantisch wit rose heel Lief...♥
Nog bedankt jullie ik ben er heel blij mee ..;))♥
Nog fijn weekend jullie en geniet van de zomervacantie het regent hier nu wel jammer..;(

Liefs Gaby..♥♥

Petra zei

Wat een mooie kalender zeg! het is dat ik er net een gekocht heb want anders wist ik het wel!

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Claire en Karin ♥
Nog bedankt voor jullie mooie kalender ik ben er heeeeel blij mee !!
Liefs Gaby..♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...