dinsdag 24 juli 2012

In de Alles Brocante top 10!

Wat een verrassing toen we onze blog vermeld zagen staan in de top 10 Brocante blogs van Alles Brocante.
Ook al staan we op nummer 10, toch vinden we dit een eervolle vermelding. Ons dank je wel aan Alles Brocante, maar zeker ook aan jullie allemaal: onze lezers. Jullie zijn geweldig!



Bekijk  de top 10 hier
De andere blogs die erop staan, moet je zeker ook zien en er volger van worden (als je dat nog niet zou zijn.)


Heel veel liefs,
C&KJ

4 opmerkingen:

Anoniem zei

van harte gefelies daar mee een hele mooie plaats
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Oude lappen zei

Super, een beloning voor het harde werk.
Liefs Liliane

It's me zei

Wat leuk !! gefeliciteerd....ik mag wel zeggen dat ik het een raar lijstje vind.......brocaatje met een echte brocante blog op 9 en vosges paris wat voor mij meer een vt wonene styl blog is op 1 !!...wel een heel mooi blog hoor.....dus ik vind het een raar lijstje...verftechnieken???...is dat brocante......zal de ariadne wel weten wat dat is ???...proestttt!!!...fijne dag meis...ik ga werken...xxx..

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat leuk dat jullie in de top 10 staan! Gefeliciteerd!Nu zullen nog meer mensen jullie weten te vinden! Liefs Lindy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...