maandag 14 mei 2012

CreaLab aangekleed...


































Tadaaaa! :) Zoals beloofd hierbij wat kiekjes van de ruimte die we gebruiken voor het CreaLab bij mij op zolder. Een tijdje geleden schreef ik op de blog over de oude studio die ruimte moest maken voor 24Homes (zie hier het vorige bericht). Van alles ruimtelijk wit (ook niet slecht) wilde ik toch meer onze 'feel' geven in de ruimtes...

































Ik vroeg toen om je reactie wat jij zou doen om het meer aan te kleden. Wat een leuke reacties, dank jullie wel! Marielle noemde een moodboard wat voor inspiratie zou zorgen, Sas noemde een paar planken om daar dingetjes op te zetten, Gaby noemde krijtborden in hartvorm en Sonja noemde een memobord en een vakkenbakje van oud hout. Sommige van jullie vonden het zo mooi genoeg :)




Inmiddels hangt er een brocante moodboard uit Frankrijk, boven een van de twee oude naaimachines die ik van mijn oma kreeg. Een nieuwe brocante bordenrek waar ik onze kaartencollectie onder andere heb geplaatst. Ook hangen er wat haken op de muur waarbij we onze laatste producten ophangen zoals sleutelhangers en een nieuw ontworpen kalender. En er hangen inspirerende plaatjes op de muur van onder andere Jeanne d'Arc Living. Glazen laadjes staan op de vensterbank met verschillende kleuren kant. De oude boekenkast werkt prima in beide kamers en bied veel ruimte.

Omdat ik ook echt van decoratie houd heb ik gekozen om een muurtje te beplakken met pagina's uit een oud Frans boek wat ik met Koninginnedag op de markt vond. Daarop hing ik een mooi verfijnd kapstokje waar onder andere een wc-rolhoudertje hangt die ik gebruik in plaats van een keukenrol - veel voordeliger en zelfs liever op het muurtje vind ik zo :) Onder de sidetable gebruik ik een mooie papieren tas van Rachel Ashwell voor het oud papier. In de papieren tas zit een stevigere tas die ik steeds eruit haal zodra deze vol is. Lekker praktisch en toch mooi. Op de sidetable staat een antieke snijmachine die het nog prima doet en een oude houder waar ik kwasten en ander materiaal in bewaar. Eigenlijk is er zoveel te vertellen over ieder hoekje, maar ik laat het verder over aan de foto's :)

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties! Hopelijk mag dit jou weer inspireren :) We denken er zelfs over om eens in de zoveel tijd workshops te houden in deze ruimte. Zou jij je hier al thuis kunnen voelen?
Liefs, C




















In de andere kamer is het een magazijn en kantoor waarbij ik zelf labels heb gemaakt op boxen en genummerd (wel zo handig). Een oud theetafeltje doet dienst voor koffie en thee zodat niemand dorst hoeft te krijgen tijdens vergaderingen of crealab-avonden. Ik vond nog een antieke typmachine, geweldig he?







Pin It

16 opmerkingen:

Oude lappen zei

Niet te geloven hoe mooi dit geworden is. Alles past bij elkaar en gezellig! Daar wil ik ook wel zitten freubelen. Misschien komt mijn inspiratie dan terug.
Liefs Liliane

Blomkje en Wenje zei

Volgens mij zou ik hier ook enorm creatief worden, wat een heerlijke ruimte!!!

Groetjes, Pietrik

Pleuntje zei

Zo dat ziet er allemaal heel gezellig uit. Daar wordt je toch heel creatief van als je tussen al deze prachtige dingen zit. X

Unknown zei

Wat is het gezellig geworden, al die kleine extraatjes maken direct een heel andere sfeer!
Wat een prachtig moadbord en die wand met dat oude papier, gewoon supermooi!
Hier zullen vast veel mensen heel mooie workshops gaan beleven,
ik wens jullie heel veel succes en vooral plezier toe,
liefs, Sonja

Zaanse Zolder zei

Ik geloof dat ik jaloers ben haha!

Lida zei

Oh wat gezellig! En wat enig ingericht, hier kan ik gewoon door te kijken al van genieten!
Veel plezier in dit gezellige leshok! Groetjes
Lida

Anja Leijten zei

wat is dat gezellig!!! Zieter heel mooi uit, echt heel sfeervol en inspirerend om workshops te geven.
Complimenten, groetjes anja

A fresh start of me zei

Echt hartstikke mooi geworden,daar zullen heel wat creatieve ideén opborrelen..
Die oude naaimachine gebruikt mijn moeder al vanaf haar jeugd (inmiddels ook nieuwere versies,zolas een lock en borduurmachine) maar dit oude trouwe beestje is niet kapot te krijgen..
Liefs Chris

Unknown zei

Wat een heerlijke ruimte hebben jullie daar en zo heerlijk overzichtelijk ingedeeld, super gewoon!
Het is ook geen wonder dat het zo leuk en gezellig is ingericht met twee van die enorme creatievelingen!

Genieten maar!!!

Lieve groet,
Monique

Cosy Life by Elly zei

Hey Meides..Nou dat ziet er heel erg gezellig uit hoor..Ik zie dat er nog een stoeltje vrij is?! Ik zou zo aanschuiven.Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog. Ben je al uitgesnikt? hahah Enne Leuk dat je me gaat volgen!
Fijne dag en lieve groetjes, Elly

little sweet things zei

Zo ziet het er net even warmer uit en wat heb je leuke spullen staan!!!
Groetjes, Sas

♥Sanne zei

wouwwww zo veel gezelliger hoor. Echt heel leuk aangekleed. Die plaatjes aan de muur vind ik ook leuk dat inspireerd me. Zit gelijk naar mijn boog te kijken waar 2 schuifdeuren in en uit komen... Mijn woonkamer is ook veel wit met hier en daar wat zacht grijs of licht beige bruin. Maar soms zie ik iets gaafs of moois een donker kistje bijvoorbeel en dan vind ik dat toch moeilijk om het tussen al het wit te plaatsen. Hebben jij dat ook? Bedankt voor de mooie foto's. Wat is decoreren en genieten van het resultaat toch heerlijk.

Liefs Xanne.

ooooh bedankt Claire voor het patroon. Daar ga ik me binnenkort op een avondje is lekker mee bezig houden. Geen idee dat het zo werkte. Denk dat mijn dochter het ook leuk gaat vinden om te doen. Die maakt graag bloemen.

byeee

Busje vol bijou zei

ooooo zucht wat mooi!!!en wat leuk ik zie mijn idee ook terug,wauwie...
ik kom graag voor een workshop hahaha,weet niet waar en wat jullie doen maar zou graag live willen gluren.zucht.....FIjne dag X MArielle

24 Homes zei

Wat een lieve en leuke reacties van jullie allemaal!
Dankjulliewel! :)

@Marielle: Leuk he? Zodra we daadwerkelijk workshops gaan geven, dan laten we dat uiteraard weten via onze blog. Het zou heel gezellig zijn om onze blogvrienden in het echt eens te ontmoeten :) Onze locatie is in ieder geval in Dordrecht.

@Xanne: Fijn dat het patroon is gelukt! Ben benieuwd naar jouw resultaten :) Ik vind het niet zo lastig om donkere dingen te plaatsen in een lichte ruimte, als het maar geen felle kleuren zijn... Maar ton sur ton werkt dan echt het beste heb ik gemerkt :) Bijv. het hoekje op de ladenkastjes heb ik zo ingericht dat het toch een geheel is.

@Elly: je hebt echt een geweldige blog met mooie ideeen! :)

@Liliane: Leuk! Je bent strakjes heel erg welkom als we daadwerkelijk workshops gaan geven :)

Liefs, Claire

Old Red Barn zei

Vreselijk jaloers ben ik nu :-)! Het is echt prachtig. Ik heb nog wat oude stoelen staan. Ik zou ze graag wit verven, maar kom er maar niet toe. Nu ik jullie foto's zie, begint het weer te kriebelen.

Goedele

Natascha zei

wow wat geweldig mooi. alles past ook zo mooi bij elkaar. kan helemaal genieten van alle foto's die hier op jullie blog staan.

en weer genoeg inspiratie opdoen.

groetjes natascha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...