vrijdag 25 mei 2012

Give away belangrijke mededeling!

Hoi lieve allemaal,

we hebben momenteel al 48 aanmeldingen op onze Serviesshop give away. Super!
Heb jij je al aangemeld? Let dan op het volgende: De meeste inschrijvingen hebben zich keurig aan de spelregels gehouden. Om het eerlijk te laten verlopen, zullen we dit checken bij iedere aanmelding. Vooral deze regels:


3) Ben je nog geen volger van onze blog? Meld je dan nu aan als volger.
4) Heb je zelf een blog? Plaats dan de knop hieronder duidelijk zichtbaar op je eigen blog met een link naar dit bericht. 
http://24homes.blogspot.com/2012/05/give-away-serviesshopcom.html

plaats deze knop
op jouw blog aub,
 met deze link:
 http://24homes.blogspot.com/2012/05/give-away-serviesshopcom.html

Wij willen graag dat iedereen hoort van deze give away :-) (geen eigen blog? Mail, Facebook, Twitter, Hyve dit bericht met knop dan aan zoveel mogelijk vrienden en kennissen)



Iedere aanmelding die de give away niet op blog of social media heeft geplaatst, zullen we moeten uitsluiten van deelname. Anders zou het niet eerlijk zijn tegenover de deelnemers die wel zo hard hun best hebben gedaan.  :-/ We hopen op je begrip hierover.


Maar! het is nog niet te laat. Nog 1 week voor de trekking! Als je de give away-knop nog niet had geplaatst, doe het dan alsnog. Of nog liever (omdat het nog maar zo kort dag is, voor de trekking). Schrijf een berichtje over 24Homes met een of meer afbeeldingen van onze blog. Je mag zelf kiezen wat.



Heb je je nog niet aangemeld? Wie niet waagt, zal zeker niets winnen ;-) Meld je hier aan



Veel succes!!!
lieve groetjes,
C&KJ


4 opmerkingen:

Grace zei

Ha,
Ben ik weer, ik heb geprobeerd een link te plaatsen in mijn blog. De knop er neerzetten is me niet gelukt, helaas. Ik ben nog een beetje nieuw in blogland..sorry!
Ik hoop dat ik nog wel mee kan doen. Terechte vraag van jullie, leuk dat jullie iedereen de kans geven.

Groetjes,
Grace

Mirjam zei

Alle regeltjes... Check... gedaan.
Ik doe dus officieel mee, ben heel benieuwd.
Ik wens jullie een heel mooi Pinksterweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Hoi hoi,

Ik heb al meegedaan, dus dit is niet een poging voor een extra kans. Maar wilde even laten weten dat ik nu dus wel de give away hebt gemeld op mijn facebook. Wist niet hoe........echt weer iets voor mij

tachterhuisje zei

Zo'n serviesfreak als ik en dit give away nog niet gezien ! lijkt onmogelijk maar toch ik heb het vandaag voor het eerst gezien. Wat ik met die bon van 50€ zou doen ... wel heu .....die thepot van PIP vind ik al zooo lang mooi en en en en nog veel meer van serviesjes want de kasten puilen hier al uit ;-) dus dacht ik misschien beter een tafellaken (die Early bird van PIP vind ik echt mooi!!) als ik de bon als kortingbon mag gebruiken natuurlijk heb ik ze toch voor de helft van de prijs ;-) Liefs Carine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...