zaterdag 12 mei 2012

Kaptafeltje voor de lente


































Dit lieve kaptafeltje hebben we wit geverfd, versierd met lieve papieren bloemetjes en bestempeld met prachtige stempels. De stempel van het vogelkooitje is van CreaBest. Het vogelstempeltje komt uit een grotere set met vogels en kooitjes. In het laadje stempelden we een vogelnestje. De voorkant van het laadje bekleedden we met een stukje broderie. Ik vind 'm schattig, en ik ben benieuwd wat jij ervan vind aan de hand van de detailfoto's.
Liefs, C




Oja, vergeet niet mee te doen met onze give away!



Pin It

5 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Hij is erg mooi geworden!

Groetjes, Pietrik

Lida zei

Gewoon schattig!! Jammer dat ik voor zoiets geen plek heb, maar dit is zo leuk! Groetjes
Lida

♥Sanne zei

Wat voor soort verf is er gebruikt? Weet je wat ik het mooiste detail vind...??? Die papieren bloemetjesss. Hoe maak je die? Net zo simpel als ze eruit zien. Maar ze zijn echt heel leuk. Op mijn blog onder vintage nails kun je zien hoe je afdruk op je nagels maak met kranten papier. Vond ik ook wel grappig.

Liefsss Xanne

24 Homes zei

Hoi allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties.
@Xanne: ik heb voor dit project gewoon witte restanten latex gebruikt. Wil je nog een mooier effect dan zou ik zeker gaan voor krijtverf van L'authentique (Grootmoeders Kastje). Zij verkoopt ook proefflacons van kleine hoeveelheden. De papieren bloemetjes maak ik met een speciale snijmachine, de Silhouette Cameo, deze is verkrijgbaar bij Creabest.nl. Maar uiteraard kun je ook elk bloemetje met de hand knippen. Als je een mailtje naar 2forhomes@gmail.com stuurt kan ik proberen je het patroon toe te mailen, goed? Je hebt een leuke blog, en een leuke post over de nagels, wat een grappig idee!
Liefs, Claire

Facts and Fairytales zei

Weer een leuk idee voor m'n kastje hahaha, waarschijnlijk wordt het straks een combi van de dingen die ik voorbij heb zien komen.

groetjes
Brigitta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...