zaterdag 5 februari 2011

Vintage Rug / Vintage vloerkleed

A vintage rug. I was searching for a long time in thrift shops for a nice one in washed colors. Eventually I found one! Not very large, but large enough for our hall at home. Actually, I think it is a little too new for a vintage rug, so hopefully the colors and texture will be faded more, as people walk over it...








Een vintage vloerkleed. Ik heb lang gezocht in tweedehands winkels voor een mooi exemplaar met verwassen kleuren. Uiteindelijk vond ik er een! Niet erg groot, maar groot genoeg voor onze hal thuis. Eigenlijk vind ik deze nog iets te nieuw voor een vintage vloerkleed, dus hopelijk gaan de kleuren en textuur wat meer vervagen als er mensen overheen lopen...

3 opmerkingen:

Wonen in wit zei

Hoi Lady's,

Mijn complimenten wederom over jullie leuke site
Ik geniet regelmatig van jullie inspirerende posts.

Nu had ik een vraag over jullie vormgeving en de mogelijkheid van het plaatsen van divese andere pagina's in het blog.

Ik krijg het maar niet voor elkaar en vroeg me af of jullie maar daar wellicht bij kunnen helpen?

Ik had deze vraag via een mail willen stellen maar die kon ik niet vinden.

Hoop iets van jullie te horen

Gezellig weekend!

Lieve groet,
Tamar

Jasper zei

Hi Claire en Karin,

Recoloured en patchwork carpets zijn inderdaad helemaal hot nu. Wij zijn importeur van recoloured en patchwork perzische tapijten. We hebben ook hele mooi vintage kussens van oude Perzische tapijen. Echt de moeite waard om eens te checken! www.viteauxoriginals.nl.

Ik denk dat we steeds meer gaan zien dit jaar!

Groetjes en succes met de site!

Jasper zei

Linkje werkt niet :-(
Nog een keer: www.viteauxoriginals.nl!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...