zondag 13 november 2011

My bedroom / Mijn slaapkamer



Just wanted to share some pictures from my bedroom. It’s bright and quite girly especially for the soft rose color accents and flowery details. Luckely for me, Freddy doesn’t mind.

Ik wilde gewoon wat foto’s van mijn slaapkamer met je delen. Het is licht en best girly. Vooral vanwege de zacht roze kleur accenten en de bloemdetails. Gelukkig voor mij, vind Freddy het niet erg.








Wish it was always this tydie ;-)
I'm not finished with this bedroom. There are some things missing. What would you add? I’d love your comment, thank you!

love,
KJ
Wenste dat t altijd zo netjes was ;-)
Ik ben nog niet klaar met mijn kamer. Er mist hier en daar nog wat. Wat zou jij nog toevoegen? ik zie graag jouw reactie, alvast bedankt

liefs,
KJ

12 opmerkingen:

Kom Achterom zei

mooi zeg!! inderdaad heel vrouwelijk!
mijn slaapkamer is erg donker met aarde tinten dus ik lig eigenlijk in een wat mannelijke kamer?? hihih
Schattig hoor met die prachtig Quilt
op je bed! Genieten
Fijne avond
Yolanda

little sweet things zei

Onze slaapkamer heeft ook een licht roze muur, witte meubels en een roze bloemetjes sprei op het bed en ook mijn man maakt het gelukkig niets uit.
Wat ik bij ons mis is de heerlijke loopruimte die jij wel hebt om je bed.
Ik vind hem prachtig zo jullie kamer!
Lieve groet, Sas

Miss Gracie's House zei

Your bedroom is SO pretty...I like the jewelry box!
Rene

Bente zei

Beautiful bedroom.

Have a nice day

Hugs Bente

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heerlijke vrouwlijke slaapkamer daar kom je echt tot rust ....fijne week lieve groet rosita

Inge zei

Een héél mooie slaapkamer hoor! Wij hebben hier eerder een moderne (dieprood met grijs accent) slaapkamer, maar ik zou ook liever de romantische tour opgaan. En je vroeg wat er nog kan toegevoegd worden in je kamer? Misschien enkele kaders met leuke prints of mooie oude postkaarten ofzo? Dat vrolijkt altijd een somber of saai hoekje op. Bij ons hangt er overal wel een kader of wat leuks aan de muur. Dat geeft het altijd een beetje karakter hé.
In ieder geval, ik vind jouw slaapkamer echt wel super hoor!
Vele groetjes vanuit België,
Inge x
www.simplyfabulouschic.com

24 Homes zei

Bedankt voor alle lieve reacties / thanks for your sweet comments.

leuke ideeen Inge, geeft meteen weer inspiratie. Ik hoop er snel eens mee aan de slag te gaan. Ben heel benieuwd naar jouw stijl, ik bezoek je blog eens.
lieve groetjes,
Karin Joan

tine zei

heel erg mooie slaapkamer.
groetjes tine

♥Sanne zei

Wij hebben de afgelopen 3 dagen onze slaapkamer een metamorfose gegeven. Een hele verbouwing en voor inspiratie op te doen ging ik even op blog kijken. Ik vind jullie kamer heel mooi met die zachte kleurtjes. Misschien een beetje late reactie maar ik dacht misschien een warm kleedje. Zo'n mooie witte pluizige of zacht roze. Maar was eigenllijk ook wel benieuwd hoe je kamer er nu uit ziet???

Liefs Xanne

24 Homes zei

Hoi Xanne,
late reacties worden net zo goed gewaardeerd, zoals je ziet. Dit is mijn slaapkamer: Karin Joan. Intussen is er niet heel veel veranderd: er zijn kanten vitrages bij gekomen en wat meer decoratieve spulletjes. Maar je hebt gelijk, een vloerkleedje! Dat mis ik nog steeds. Ik wil het liefst zo'n gehaakte. Tzt maak ik wel nieuwe foto's van mijn slaapkamer. We zijn ook altijd benieuwd naar die van onze lezers. Foto's zijn welkom!
liefs,
KJ

♥Sanne zei

o ja klopt je slaapkamer had ik al eens gezien en ik was er helemaal weg van. Vooral het roze op je muur vind ik mooi. Welk kleur roz is het of weet je het niet meer?

liefs Sanne

Karin Joan zei

Hoi Sanne, het roze is een mengkleur v Flexa, ik weet niet meer welk type :-/ misschn kom ik r nog achter, dan mail ik t nog. Succes met de verhuizing, spannend!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...