woensdag 23 november 2011

Give Away
















Dear blog-friends!

It's been about 6 months ago since we started with our first give-away. It’s time to say THANK YOU to all our faithful and new followers: it’s time for: The second 24Homes-give-away! (tadadadadadadaaahhh :)
Join in for our give-away:
1. If you are not yet: become a follower of our blog.
2. Comment on this post and tell us what you love the most about our blog. 
3. If you like, tell something about our give-away on your blog or on your facebook page.
4. Wait patiently for the moment that we will show you who have won the give-away.
5. The lucky winner will receive the give-away in a few days after we know who won.
6. Important note: This give-away will close at December 30th this year!
We will gladly give away this beautiful set to one of our lovely followers: two handmade ShabbyChic Cards, a beautiful Shabby Chic small dresser table and a handmade Butterfly set of vintage book pages. 
We look forward to your reactions :)
With love, KJ & C


















Lieve blog-vrienden! 
Het is inmiddels een half jaar geleden dat we zijn gestart met onze eerste give-away. Het is tijd om DANK JE WEL te zeggen tegen al onze trouwe en nieuwe volgers:  het is tijd voor:  De tweede 24Homes-give-away! (tadadadadadadaaaaaa :)
Doe mee voor onze give-away:
1. Als je dat nog niet bent: word een volger van deze blog.
2. Laat een reactie achter op deze post en vertel ons wat je het leukste vindt aan onze blog. 
3. Als je wilt, plaats graag iets over deze give-away op je blog of op je facebookpagina.
4. Wacht geduldig op het moment dat we laten zien wie er gewonnen heeft op deze give-away.
5. De gelukkige winnaar ontvangt de give-away binnen een paar dagen nadat we weten wie er heeft gewonnen. 
6. Belangrijk om te weten: Deze give-away sluit op 30 december dit jaar! 
We willen deze mooie give away graag geven aan een van onze lieve volgers: twee handmade ShabbyChic kaarten, een prachtige Shabby Chic kaptafeltje en een handmade vlinderset van pagina's uit vintage boeken.  
We zien uit naar jullie reacties :) 
Liefs, KJ & C 





7 opmerkingen:

Gray Gable zei

1: Volger ben ik al dik een jaar
2: Jullie kijk op shabby chic en de wijze waarop jullie dat met elkaar én met ons delen dmv prachtige foto's en begeleidende teksten!!
3: ik plaats hem op mijn FB telt dat ook??
4: wachten is niet mijn sterkste kant maar vooruit ik probeer het!!
5: Ik zou het liefst nu al mijn adres sturen...;)
6: 30 december pas???

Lovely Gifts zei

Hoi Claire en karin Joan,

Wat een super give away!! Ik houd enorm van jullie stijl daarom ben ik ook al een tijdje lid van jullie blog. Ik zou graag 3 vrienden willen vertellen over deze blog maar hoe doe ik dat?
Gaan jullie in iedere geval zo door met jullie blog, ik blijf jullie volgen!! Ook op facebook!
Ik hoor graag hoe ik 3 vrienden vertel over deze blog...

Groetjes Ellen

24 Homes zei

Hoi Esmeralda en Ellen,

Dank jullie wel voor jullie eerste reacties!

We hebben het zinnetje aangepast om het wat duidelijker te maken.
In plaats van 3 vrienden mag je een berichtje plaatsen van onze give-away op jouw blog op facebookpagina.

We zijn daar heel blij mee als jullie dat willen doen.
Als het niet lukt dan maken jullie uiteraard gewoon evenveel kans op de give-away hoor :)

Liefs, Claire

Andrea zei

Jullie maken van die gezellige foto's en spulletjes! Prachtig! Ik wil graag meedoen met jullie give away.

Ruth zei

Dag creatievelingen! Ik doe graag mee aan de verloting hoor!! Weet ff niet waar ik dat moet invullen, dus bij deze:)!! Vind de kaarten oa echt prachtig! leuk voor in mn nieuwe witte kast die nog veeeelte leeg is :( Dikke hug en fijn weekend! Ruth!!

Esther zei

Hoi,
Ik vind jullie zachte kleuren geweldig !
En julie sfeer is super......
groetjes esther
www.sensemaison.blogspot.com

veeeeertje zei

Hi Claire & Karin,

Ik hou van jullie kleurenpalet. Ik vind de romantiek die deze blog uitstraalt zo leuk, zeker nu het buiten donkerder is, is jullie blog bekijken/volgen een plezier.

Liefs
Veerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...