woensdag 2 november 2011

Marjo's Bakery


 






























Fortnightly on a Tuesday we have our CreaLab nights at Claire's place. One of the beautiful people who helps us with creating the 24Homes treasures is Marjolein. She's besides this an extraordinary baker, and she has her own blog. She made these cuties for our very first CreaLab. They tasted as good as they look... yummy!!
Love, C






















Elke dinsdag om de week hebben we onze CreaLab avonden bij Claire thuis. Marjolein is één van onze mooie mensen die ons helpt om 24Homes schatten te maken. Maar naast dit is ze een uitzonderlijke goede bakker en heeft ze haar eigen blog. Deze schatjes maakte ze voor onze eerste CreaLab. Ze smaakten net zo goed als dat ze eruit zien... heerlijk!!
Liefs, C







5 opmerkingen:

What's in a day zei

En deze kunstwerkjes eet je op????O,,,,,zou ik ook doen hoor, maar ik zou ze eerst heel lang bewonderen en dan....mjammie.
Heel mooi!!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Marjon zei

Ik vind ze geweldig, mijn vriendin en ik willen ook graag een workshop cupcakes gaan doen...maar deze zijn wel een echt meesterwerk....fijne avond en groetjes Marjon

Unknown zei

ooo die zijn mooi..haha en om te eten! Erg crea, te mooi eigenlijk...Nicole*

Pleuntje zei

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

little sweet things zei

Jammie, ziet er goed uit!!!

Groetjes, Sas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...