vrijdag 8 maart 2013

Cadeautje van Claire



Van alle mensen die ik ken, pakt Claire cadeautjes het mooist in. Het is dan ook iedere keer echt een feestje om ze uit te pakken. Deze keer laat ik je even meegenieten van zo'n feestje. Ik kreeg van haar spontaan deze mooie vintage pot, die ze zelf gerestyled heeft.

Toen ik het cellofaan openlegde, werd ik blij van de gedroogde bloemblaadjes die zich rondom de pot verspreidden. En op de bovenkant van het deksel staat een pagina van een frans boek geplakt. Foto's daarvan en meer, vind je hier op mijn eigen blog:
http://karinjoan.blogspot.nl/2013/01/cadeautjes-van-claire-alle-fotos.html


Claire verzorgt ook alle verzendingen van onze webshop. Als je al iets bij ons hebt gekocht, dan weet je dat zij ook daar veel zorg aan besteedt. Een pakketje van onze 24Homes webshop ontvangen is ook altijd een beetje feest. Zowel de inhoud als de verpakking.


Claire, Sweets,
je bent geweldig!
Love you dearly.

KJ





1 opmerking:

Anoniem zei

Wauw, dat ziet er leuk uit zeg ! Leuk om te geven en te krijgen.

Liefs, Lieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...