zaterdag 9 maart 2013

Lijnscrappen 6: Journalling Kaartjes


Dit is deel 6  in de videoserie Lijnscrappen.
Bekijk alle delen hier: Lijnscrappen




Deze keer maak ik 2 labels voor mijn Scraplijn
. Ik laat ik je zien hoe je tekstlabels kunt toevoegen mbv Journalling kaartjes. Verslagjes verlevendigen je lijnscrap project. Zo vertel je het verhaal achter de foto's en maak je de herinnering nog tastbaarder.


 

En ik gebruik een journalling kaartje zonder er tekst aan toe te voegen,
maar alleen een mooie sticker van een winterjas met echte schattige mini knoopjes.






Ben je geïnspireerd? Dan hoor ik dat heel graag.
(dat inspireert mij weer om nog meer mooie dingen te maken :-)
reacties worden zeer gewaardeerd
en likes op Youtube ook!


Geniet van je dag
en tot ziens!

Groetjes,
KJ


Gebruikte materialen:
Winterings -Journalling Cards
Winterings Cardstock Stickers - Debossed Fresh Verse
Winterings Cardstock Stickers - Embossed Favorite Pieces
Winterings Paper Pad 6"X6"
Scrapper's Spools Cornflower
Foamtape
Witte gelpen
Lijmrollers, Gluedots, Lijmpennen
Silhouette Spatula
Silhouette Cameo Snijplotter
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest







1 opmerking:

24 Homes zei

Supermooi gedaan girlie!! Proud of you! Heerlijk dat lijnscrappen, mi like!! <3
love you, C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...