vrijdag 8 juli 2011

Shabby Chic Tablecloth / Tafelkleed

Tablecloths. I just love tablecloths! Especially when they give a table a romantic feel.
This one I found at hm.com and it gives my wooden table just that romantic touch I like. The ruffles are in two layers and give that shabby chic feel.
I ordered this one in white, but hm.com presents other colors and fabrics too.
Love, C







Tafelkleden. Ik houd van tafelkleden! Vooral als ze de tafel een romantische uitstraling geven. 
Deze vond ik bij hm.com en het geeft mijn houten tafel precies dat juiste romantische uiterlijk dat ik mooi vind. De ruches zijn in twee lagen aangebracht en dit geeft een shabby chic gevoel. 
Ik heb deze besteld in het wit, maar hm.com biedt ze ook in andere kleuren en stoffen aan.  
Liefs, C



2 opmerkingen:

What's in a day zei

Het geeft eenluxe gevoel, mooi zeg, een heerlijke plek om te vertoeven!!
Dank jewel voor demooie patronen die jullie toestuurden, ik ga ze gebruiken en zallaten zien watikervan gemaakt heb.

Groetjes,
Eefie

hokje zei

Een tafelkleed vind ik altijd erg chique staan op tafel en geeft het eten toch net even iets extra's! Bedankt voor je leuke mailtje, ik hoop dat de opstartproblemen snel zijn opgelost.

Fijn weekend,
Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...