dinsdag 5 juli 2011

Lettered hearts / Beletterde hartjes


































Just found these simple, but elegant little hearts for the nursery. I bought three of them with the initials of our baby :) I keep you curious about the names to be for a little while longer, but you'll find out later! Sometimes simple elements can give just that extra touch in a room like this.

If you want to guess what name our baby boy will have, just leave a comment. Soon you will find out, only one month to go :)
Love, C

PS Don't forget to join in on our give aways!



Ik vond deze simpele, maar elegante kleine hartjes voor de babykamer. Ik kocht drie van deze met de initialen van onze baby :) Ik houd je nog even nieuwsgierig over de namen die het gaan worden, maar daar kom je later vanzelf achter! Simpele elementen als deze, kunnen een kamer net een extra 'touch' geven.

Als je wil raden welke namen ons jongetje zal krijgen, laat gerust een reactie achter. Je zult er snel achterkomen, nog een maandje te gaan :)
Liefs, C

PS vergeet niet in te schrijven op onze give aways!

3 opmerkingen:

hokje zei

Wat een lieve hartjes; helemaal geweldig voor een babykamertje!

Bedankt voor jullie give away, ik heb het inmiddels allemaal ontvangen, maar het zal nog wel even duren voor ik ermee aan de slag kan (druk, druk) een gezellig vakantieklusje...

Fijne dag,
Miranda

What's in a day zei

Wat lief om de drie initialen zo op te hangen, geweldig idee en iets simpels maakt het juist heel bijzonder.
Ik ben benieuwd naar de namen,ik doe maar geen gok.

Groetjes,
Eefie

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een leuk en orgineel idee zeg!!
ben benieuwd
mijn jongste wordt volgedne maand al weer twee
wat gaat de tijd hard he!!

weet niet wanneer je uitgerekend bent maar als het 19 augustus wordt !! laat je het weten he
is het de zewlfde dag als me zoontje milan!
gr cindy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...