vrijdag 22 juli 2011

Sweet lights / Lieve lichtjes

On a warm summer night it is very nice to sit outside. I think lighting is very important to create a homy feel outside. I don't like the regular garden lights (they are mostly to bright) but instead of those I use my 2 garlands in a corner of the porch (don't do this if you don't have a roof that protects them against rain). To create more warmth I used some waxines in my tea cups, such a sweet idea. And ofcourse I used some waxines in light holders on the wall and on the tables. Cosy!
Love, C






















Op een warme zomeravond is het erg fijn om buiten zitten. Ik denk dat verlichting erg belangrijk is om een huiselijk gevoel buiten te creëren. Ik houd niet van de reguliere tuinverlichting (meestal zijn deze te fel) maar in plaats daarvan gebruik ik mijn 2 kroonluchtertjes in de hoek van de veranda (doe dit niet als je geen dak hebt dat ze tegen de regen beschermt). Om meer warmte te creëren gebruikte ik wat waxines in mijn theekopjes, zo'n lief idee. En natuurlijk gebruikte ik waxines in kaarsenhoudertjes aan de muur en op de tafels. Gezellig! 

Liefs, C


11 opmerkingen:

Bonjade zei

Zo sfeervol...en ze schijnen zo mooi door....
En die binnenkant van dat ene kopje....wat een plaatje zeg.
Fijne zomer
Lieve groet

It's me zei

xxx...

minire71 zei

Ma che meraviglia, un'atmosfera romantica.

Baci Irene

skimmia zei

These make a wonderful mood candles :-)

Anoniem zei

Wat is dit een sfeervolle tuinverlichting, het lijkt me zalig om onder zo een overkapping te kunnen zitten!
Dankjewel voor de prachtige give-away, hij is deze keer perfekt aangekomen ;)
Ik ga hier zeker mee aan de slag, jullie zien het resultaat nog wel verschijnen,
lieve groet, Sonja

What's in a day zei

De warmte die jij brengt is beter dan het zomergevoel!!!!
Mooi in de theekopjes, dat geeft de sfeer goed weer!

Lieve groetjes,
Eefie

Coralien zei

Schattig! mmm... ff mooie kopjes opscharrelen dus...

gerrie zei

ja dat doe ik ook heel vaak met die kopjes,maar meestal in de winter op de keukentafel.
het heeft een heel gezellig effect!
gezellige foto,s.
groetjes gerrie.

hokje zei

Wat een gezelligheid die lichtjes in de prachtige kopjes! Nu maar hopen op lange, warme zomeravonden.

Fijn weekend.
Liefs,
Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijke blog heb je ben via via gekomen en volger geworden zo kan ik geen post missen prachtige foto's ... fijn weekend lieve groet rosita

Anoniem zei

Dag lieverds, ik ben vandaag aan slag gegaan met jullie prachtige give-away, komen jullie eens een kijkje nemen op mijn blog. Ik denk niet dat ik hier al mee klaar ben want vind het ontzettend leuke kleurtjes :)
Fijn weekend verder van Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...