dinsdag 12 juli 2011

My new cupboard / Mijn nieuwe buffetkast

Someone told me that time flies when it comes to a baby growing into a toddler. After hearing this I pictured my toddler coming up to my two open cupboards in the living room (just put there last year) and taking all the stuff out .... mmmh, not good.
So, I changed the open cupboards for a closed one, again. This new cupboard is not as big as the one I had before, but actually I like it this way. It saves room for a playpen to come (and more baby stuff).
This cupboard has a country feel about it, because of the panels in three directions. It is painted in white and modified with wax to give it a vintage look. You can easily find these kind of cupboards at thrift shops in your local area if you want to create one like this yourself.
Love, C















Iemand vertelde mij dat de tijd vliegt als het gaat om een baby die zich ontwikkelt tot een peuter. Nadat ik dit had gehoord moest ik denken aan mijn twee open kasten die ik vorig jaar in de woonkamer had geplaatst - en onze peuter (in wording) die alles uit de kasten zou halen... mmmh, niet goed. 
Dus, veranderde ik opnieuw de open kasten voor een dichte kast. Deze nieuwe kast is niet zo groot als die ik hiervoor had, maar eigenlijk vind ik dat wel fijn zo. Het bespaart ruimte voor de box die nog moet komen (plus alle andere babyspullen). 
Deze kast geeft een landelijk gevoel omdat de panelen in drie richtingen zijn gemaakt. Het is wit geverfd en behandeld met was om een vintage uiterlijk te creëren. Je kunt zelf makkelijk dit soort kasten vinden in een locale kringloopwinkel bij jou in de buurt mocht je zelf ook zo'n kast willen maken. 
Liefs, C

5 opmerkingen:

What's in a day zei

Je kast is geweldig, mooi landelijke sfeer.
Hier kun je van alle sin kwijt zonder dat kindrhandjes erbij kunnen.
Maar dat duurt bij jou nog even...
Geniet van weer een mooie dag!

Een groet van,
Eefie

Wonen in wit zei

Hoi Claire,

Wat een leuke kast, het staat super in het geheel.
Ik vind de kleur op de muur prachtig, zou je mij willen vertellen welke dat is?

Lieve groetjes,
Tamar

PS hoe gaat het met jou en de peuter {in wording} en jullie give away?

Corine zei

Een dichte kast --> beter :) -geeft je af en toe de broodnodige rust gheghe..

hokje zei

Prachtige kast; dicht voor kleine handjes, maar toch genoeg ruimte/glas om je mooie spullen te laten/kunnen zien!

Fijne zonnige dag,
Miranda

cindy 'wonenmeteenhart" zei

HAHAHAHA JA EEN GOEDE VOORBEREIDING IS HET HALVE WERK HE
IK KAN ER OVER MEE PRATEN MIJN JONGSTE VAN BIJNA TWEE, DIE VIND HET PRACHTIG OM ALLES IS GOED VAN DICHTBIJ TE BEKIJKEN, MAAR GELUKKIG KONDEN WE HEM SNEL AFLEREN DAT DE KASTEN GEWOON DICHT BLIJVEN !

LIEFS CINDY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...