dinsdag 21 juni 2011

My antique stroller / Mijn antieke kinderwagen

One of the things that were on my wishlist for the baby was an antique stroller. I found one that I had to clean up, but that was worth it. I will use this one in and around the house. I made a mattress in the size of the stroller and filled it with vintage blankets. So sweet!
Besides this antique stroller I bought another stroller that is more practical, a Bugaboo. Not as beautiful as this one, but ofcourse very handy to use for traveling. But I love the thought that our baby boy will lay in this antique stroller soon :)
Love, C


Een van de dingen die op mijn verlanglijstje stonden voor de baby was een antieke kinderwagen. Ik vond er een die ik moest opknappen, maar dat was het zeker waard. Ik zal deze gebruiken, in en rondom het huis. Ik maakte een matrasje op maat van de kinderwagen en vulde het met vintage lakentjes. Zo lief!
Naast deze kinderwagen heb ik een andere kinderwagen gekocht die meer praktisch is, een Bugaboo. Niet zo mooi als deze, maar natuurlijk wel erg handig om te gebruiken voor reizen. Maar ik vind de gedachte geweldig dat onze baby straks in de antieke kinderwagen zal liggen :)
Liefs, C


2 opmerkingen:

Wonen in wit zei

Wauw wat een mooie!!

ik had voor mijn kinderen een zelfde alleen licht blauw/groen en nog steeds wordt ie in de familie gebruikt

Dus geniet van je voorpret

Lieve groetjes,
Tamar

Corien zei

Het is een plaatje, wij hebben hem laatst nieuw nagemaakt zien staan in een babyzaak. Erg gaaf, maar inderdaad erg onpraktisch om mee te nemen.

Groetjes, Corien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...