donderdag 15 december 2011

Pillowframe tutorial






Lieve bloglezers,
Met trots presenteer ik mijn eerste aanzet tot het schrijven van een Ebook, de eerste in de lijn van meerdere. 

Je kunt ook de pdf-versie downloaden > download Pillow Frame Ebook (het downloaden kan even duren)

Wil je het Ebook delen met een vriendin of plaatsen op je blog, op Facebook of Pinterest of waar dan ook? Ga gerust je gang, maar verwijs aub altijd naar: 24Homes: www.24Homes.nl of www.24Homes.blogspot.com. Alvast bedankt!

Het duurt even, maar er staat een volgend Ebook in de planning. Wil je op de hoogte blijven?
Laat je emailadres dan achter op deze pagina: www.24Homes.nl

mei 2012
intussen hebben veel creatieve bloggers al een pillowframe gemaakt. Bekijk ze hier

veel liefs,
Karin Joan


Dear blogreaders,
I am very proud to present my first step on writing an Ebook. It's an Ezine for now, first one of more to come. 
You can also download the pdf version here > download Pillow Frame Ebook (download can take a while)

If you'd like to be notified about following publications, please send an email to: 2forHomes@gmail.com

Would you want to share this Ebook with a friend or put it on your blog or Pinterest or Facebook or so? Go ahead. But please, always link to our blog or website: www.24Homes.nl or www.24Homes.blogspot.com

It takes a while, but there is another Ebook coming up. Want to know first? Please leave your emailadress on this page: www.24Homes.nl


love,
Karin Joan

22 opmerkingen:

Unknown zei

Oh, KJ , wat heb je dit prachtig gedaan, zo leuk ook in de vorm van een ezine, wat een werk meid!
Maar het is superduidelijk en ik ga het zeker proberen, zal wel volgende week worden maar je hoort en ziet er nog van ;)
Heel veel succes met deze prachtige Tutorial,
liefs, Sonja

hokje zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt en wat een werk om dit in de vorm van een ezine te maken; erg mooi! Wat leuk dat je veel spulletjes koopt bij Creabest, kom af&toe nog wel eens in de winkel; aanstaande zaterdag hebben ze allerlei workshops ivm de kerstmarkt in Ommen...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Pink Princess zei

Vind het een heel mooi idee om het zo te laten zien, en zo duidelijk ook. Heb ooit wel eens zo'n soort frame gemaakt, eeuwen geleden maar vind deze veel mooier. Ga het vast eens proberen.

Groetjes van Marian

Mirjam zei

Ik vind het prachtig! Zowel het idee als het Ezine. ben supertrots op je!!
Groetjes Mirjam

Elja zei

Dit is LEUUUUUK! Van kussenlijstje zelf heb ik al in het echt mogen genieten - ook zo superleuk! Maar wat heb je het mooi neergezet en uitgelegd zo! Geweldig! Meer meer meer!!!
Liefs! Elja

THE BLACK BARN zei

IK VIND HET HEEL MOOI EN JE HEB HET GEWELDIG MOOI GEDAAN!!
IK WIL GRAAG JE VOLGENDE ONTVANGEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

24 Homes zei

Zo ontzettend mooi geworden!!
Proud of you girly!!
Love, C

Karin Joan zei

Tenkjoe tenkjoe,
I've got a smile on my face feeling soooo happy!!
Liefs,
KJ

Mirjam zei

Wat geweldig om op deze manier een tutorial te maken, en te lezen-zien voor ons natuurlijk. Super gedaan. Ik wil graag de volgende ook ontvangen hoor... hartstikke leuk.
Ik wens jullie een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

amy zei

wat n mooie blog ,ik ben je volger geworden !
Gr Amy

Anoniem zei

Wow, wat mooi gedaan! Ziet er heel professioneel uit en het is erg leuk om die prachtige tutorial op deze manier te lezen en bekijken! We want more!!!

Marjon zei

Hallo, nou dat hebben jullie prachtig gemaakt, ziet er echt super uit en wat een mooie beelden......Prachtig en ik verheug me op de volgende...groetjes Marjon

Martine zei

Prachtig, ik verheug me nu al op de volgende!
groetjes, Martine

Kris zei

oooh dit is leuk!
Het ziet er super uit. (en als ik wat mag zeggen, durf het bijna niet, het ziet er zo mooi uit, het is een beetje te klein naar mijn idee...ik zat echt te staren naar mijn laptop)maar het idee is echt super!!! Ik ga hem ook maken!!!

24 Homes zei

Hoi Kris,
ik ben blij dat je het zegt, bedankt.
Als het goed is, vergroot het scherm vanzelf als je op het boek klikt :-)
Probeer het nog eens.
of ga naar:
http://issuu.com/karinjoan/docs/ebook_pillowframe_1?mode=window&viewMode=doublePage
liefs,
KJ

Rianne van Dam zei

Hee,
wat een gave tutorial, ik ga er meteen mee aan de slag! Word er helemaal enthousiast van!! =)
Liefs, rianne

Elizabeth zei

Wat heb je dat fantastisch (letterlijk en figuurlijk) gedaan... echt geweldig. Ik ga er een keer mee aan de slag.. Ik heb zoveel lege lijstjes liggen. Bedankt voor je uitleg (en de bonbons erbij zijn natuurlijk erg lekker)
Ik ga je verder volgen
De hartelijke groetjes Elizabeth.

Willy zei

Fantastisch E book en dankzij de duidelijke en amusante uitleg ben ik nu in het bezit van mijn eerste zelfgemaakte pillow frame!! Leuk dat jullie mij ook zijn gaan volgen.....

Anoniem zei

Heel mooi gemaakt hoor, ik ben zelf meteen aan de slag gegaan. Heb je een mailtje gestuurd met een foto van het resultaat. Alsnog heel erg bedankt !

Liefs Lieke.

Anoniem zei

Wauw! super mooie en creatieve e-book. leuk en goed uitgelegd. Ga zo door :)! God bless

CreaCora zei

Hoi hoi,

Geweldig.Ga hier zekers mee aan de slag.Resultaat krijg je te zien als hij klaar is.Ga vooral zo door !!!!

Anoniem zei

Тhаnks verу nice blog!
Also visit my blog ... billigste ipad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...