vrijdag 16 september 2011

10 favorite things for my baby / 10 favoriete spullen voor mijn baby


































When we got our baby boy Matthew, our world was turned upside down. What a big change in our lives, we couldn't want anything more! I want to share with you my top 10 of favorite things for our baby. Here we go...

Toen we onze baby Matthew kregen stond onze wereld op z'n kop. Wat een grote verandering in ons leven; we wilden niets liever! Ik wil graag mijn top 10 van favoriete babyspullen delen met je. Here we go... 


1. A baby seat.
This is an awesome present I got from KJ! Matthew loves it (and so do I) and it works well to calm him or to let him sit while I do the laundry :) Love the colors, very light and serene; it blends wonderful in our home. This one is from 'Bright Starts'.

1. Een babywipstoeltje.
Dit is een geweldig cadeau wat ik van KJ heb gekregen! Matthew houd er van (en ik ook) en het werkt goed om hem te kalmeren of hem lekker te laten zitten als ik de was aan het doen ben :) Ik houd van de kleuren, licht en sereen; het werkt geweldig fijn in ons huis. Deze is van 'Bright Starts'.


2. An antique crib with weels under it. 
It works very well in our bedroom during the nights and this is a good way to keep Matthew close with me so I can hear every little sound of him. And of course, in a shabby chic style.

2. Een antieke wieg met wieltjes eronder.
Het werkt erg fijn in onze slaapkamer tijdens de nachten en het is een goede manier om Matthew dichtbij me te houden zodat ik elk geluidje kan horen van hem. En natuurlijk, in een shabby chic stijl. 


3. A rocking chair. 
Enough said :) 

3. Een schommelstoel.
Geen commentaar nodig :) 



4. A 'Shantala'.
This is a big 'tummy tub', a special baby bath with a curly stand. Lovely and practical. 

4. Een 'Shantala'
Dit is een grote 'tummy tub', een speciaal babybadje met een gekrulde voet. Lieflijk en praktisch.


5. Boxes. 
I love boxes. Especially in the little nursery with less space. So I place all kinds of stuff in them and they looks nice in the room.

5. Dozen. 
Ik houd van dozen. Met name in de kleine babykamer waar niet veel ruimte is. Dus ik plaats allerlei spulletjes in de dozen en ze staan nog leuk ook in het kamertje. 


6. Stuffed animals. 
When I was a child I loved stuffed animals more than dolls or barbies. They are soft, sweet and in every size you can imagine. These two are my favorites: a little lamb from my childhood (30 years old :) and a very soft bunny from 'Laura Ashley'.

6. Knuffels.
Toen ik een kind was hield ik meer van knuffels dan van poppen of barbies. Ze zijn zacht, lief en in elke maat die je maar kunt bedenken. Deze twee zijn mijn favorieten; een klein lammetje van mijn kindertijd (30 jaar geleden) en een heel zacht konijn van 'Laura Ashley'.

7. Diaper wipes.
A lot. you need a lot :) I keep them in an old basket in the nursery.

7. Luierdoekjes.
Een hoop. Je hebt een hele hoop nodig :) Ik bewaar ze in een oude mand in het babykamertje. 


8. Baby clothes. 
Lovable baby clothes for the newborn. My favorite brand for little rompers is 'Petit Bateau' because they fit perfectly and the quality is very good. I keep them in a drawer in the dresser.

8. Babykleertjes.
Schattige babykleertjes voor de pasgeborene. Mijn favoriete merk voor kleine romertjes is 'Petit Bateau' omdat ze perfect passen de omdat ze goed van kwaliteit zijn. Ik bewaar ze in een lade in de commode. 



9. A stroller with it's accessories. 
I love our antique stroller, and I use it in our living room as an extra crib for Matthew. When we go outdoors we use a beige 'Bugaboo'. I chose a diaper bag from the brand 'Petunia Pickle' and I also bought a blanket in the same pattern. It works well with the antique stroller, but also with the Bugaboo.

9. Een kinderwagen met accessoires. 
Ik houd van onze antieke kinderwagen en gebruik deze in onze woonkamer als een extra wieg voor Matthew. Als we naar buiten gaan gebruiken we een beige 'Bugaboo'. Ik koos een luiertas van het merk 'Petunia Pickle' en ik kocht ook van hetzelfde merk een dekentje met hetzelfde patroon. Het werkt mooi met de antieke kinderwagen, maar ook met de Bugaboo. 


10. Last but not least: a playpen.
Easy to lay down your baby when necessary, to let your baby play safe or even to let your baby sleep during the day. This one is with round feet from the brand 'Bopita' and it's called 'Paris'.  For accessories I chose simple white toys as a mobile and some stuffed animals.

10. Als laatste, maar niet willekeurig: een box.
Handig om je baby neer te leggen als het nodig is, om je baby veilig te laten spelen of zelfs om je baby te laten slapen overdag. Deze is met ronde voeten van het merk 'Bopita' en deze heet 'Paris'. Als accessoires koos ik simpel wit speelgoed als een mobiel en wat knuffels.


Hope you like the ideas!
With love, C

Ik hoop dat je de ideeën leuk vind! 
Liefs, C

3 opmerkingen:

Maia zei

Leuk deze top 10 ik zie wel dat het nog niet veel veranderd is met 15 jaar geleden.
Echt de tijd vliegt met je kids dus geniet nu!
Fijn weekend,
groetjes Maia

Pleuntje zei

wat en snoezige, stijlvolle spulletjes. En dan kijk ik in je kamer rond en denk, als hij uit de box gaat en gaat kruipen en lopen.........dan zul je de kamer moeten aanpassen ha ha ha. chocoladevingertjes op de mooie chique stoelen. groet Petra

Mirjam zei

Wat leuk om te zien hoeveel tijd en zorg je hebt genomen om alles voor je kindje in te richten en aan te schaffen.
Het resultaat is prachtig (en je kindje ook!)
Liefs Mirjam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...