dinsdag 13 maart 2012

Bibi Boudoir - Lamp No. 5



































Dit lampje heeft heel wat uurtjes werk gehad... 


De voet verfden we helderwit en versierden we met een lief smal kantje. Het kapje hebben we zowel de binnen- als buitenkant zo'n 4 keer geverfd met poederroze kleur om een mooi dekkend resultaat te krijgen. We maakten een stuk papier shabby door met distress ink aan de randen te vegen. Daarna bestempelden we een vogelkooitje op het papier. We plakten daarna het op de kap en voegde lichtroze kant en een lief sleuteltje toe met het woordje "Dreams". Daarnaast bevestigden we een bosje breed kant met lint en een paperclipje met het woordje "Fragile". Het is een lief resultaat. Deze lamp zou prachtig in een ouderwetse boudoir passen, vandaar de naam "Bibi Boudoir" :) Zowel de sleutel als de paperclip zijn van de mooie collectie van Tim Holtz van CreaBest


Liefs, C 


























Wil jij voor ons deze enquete invullen? [het is anoniem]  Scroll naar beneden, kies de merken waar jij het meest van houdt en klik dan onderaan op 'STEMMEN'

Kies jouw favoriete woonmerken


2 opmerkingen:

Blomkje en Wenje zei

Oohhh, wat raak ik toch geinspireerd door jullie blog. Al weer zo'n mooi item!
Ik heb ook nog een vraagje; ik wilde jullie als verrassing mijn eerste zelfgemaakte pillowframes sturen, maar ik kan helaas nergens jullie adres achterhalen. Nu is de verrassing er dus af, maar ik wil ze jullie evengoed toezenden. Willen jullie mij jullie adres mailen? Dan zorg ik dat ze bij jullie komen. (jacobenpietrik@knid.nl)

Groetjes, Pietrik

24 Homes zei

Oh Pietrik, wat LIEF!!! Dit bericht alleen al is een grote verrassing :-)
Onze woonadressen zijn niet zomaar te vinden op internet, maar ik mail mijn adres wel naar je.
Liefs,
Karin Joan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...