donderdag 4 april 2013

Belangrijk Nieuws van 24Homes!!



Lieve iedereen,

We hebben je een aantal belangrijke dingen te vertellen. We zijn op de achtergrond bezig met een aantal zaken omtrent 24Homes. Wat is er allemaal gaande?
Priscillah
We zijn heel blij om te kunnen vertellen dat we op dit moment, achter de schermen concrete stappen hebben  ondernomen in het opstarten van ons eerste fairtrade project in Kenia. De eerste dame met wie wij samenwerken heet Priscillah. Zij woont in Webuje (in Kenia), een dorpje vlakbij de grens met Oeganda. Priscillah start met het vervaardigen van prachtige kussenhoezen in Kenia aan de hand van het ontwerp van 24Homes. En hier zijn wij heel enthousiast over.

Priscillah - Webuje-Kenia

Compassion Vrouwenevent
Op 20 april 2013 zullen wij voor het eerst met onze 24Homes spullen op een markt staan en wel op het Vrouwenevent van Compassion. De opbrengst van het event gaat naar een project voor moeders en baby’s en voor de ondersteuning van een vrouwelijke student in het Leadership Development Program. Een bijzondere dag en zeker de moeite waard om alvast vrij te houden in de agenda. Meer informatie op compassion.nl/vrouwen We hopen jou daar ook te mogen ontmoeten. 



Reorganisatie
In de komende maanden zullen wij bezig zijn met een aardige reorganisatie van 24Homes. We houden de spanning er nog even in, maar de bedoeling is dat je veel nieuwe dingen te zien zult krijgen: in onze blogberichten en in onze webshop.

De andere kant van al onze plannen is, dat we beseffen dat we niet alles tegelijk kunnen (herken je dat?  :-)
En daarom hebben we het volgende besloten:

24Homes last een online pauze in

 t/m 31 augustus

de 24Homes webshop is dan gesloten

De 24Homes blog zal nagenoeg geen nieuwe berichten tonen



24Homes Feestelijke Heropening 

1 september 2013!!  

mis het niet!!


(als je dat nog niet had gedaan)

en ontvang ons gratis Ebook

24Homes in Shades of White


Tegen september ontvangen onze nieuwsbrief-inschrijvingen een

speciale uitnodiging 

met feestelijke acties

We zullen dus enkele maanden offline zijn maar op de achtergrond actief met de reorganisatie en de productie van nieuwe spulletjes en het aanvullen en hervullen van onze blog en webshop. 

We hebben wel even getwijfeld of we dit wel zo moesten doen:  
zul je ons niet vergeten als we zo lang uit t zicht zijn...? 
:-/
Toch geloven we dat dit de beste constructie is om wat we willen doen ook echt goed te doen.

Wij zullen intussen wel doorgaan met onze persoonlijke websites.
 
 
 Claire: www.clairemusic.nl

 Karin Joan: www.KarinJoan.nl




Dus, lieve lezers en volgers. Bij deze zeggen we geen vaarwel, maar wel tot ziens... 
We zouden het zeer op prijs stellen als dit het blogbericht wordt met de meeste reacties ooit.

Heel HEEL veel liefs van ons en het allerbeste voor deze komende maanden: geniet van de mooie dagen en van de zomer die eraan komt. Geniet van iedereen en alles wat je lief is. Let goed op jezelf en doe veel goeds voor anderen. 

Hartelijke groetjes en 
tot 1 september!!!!
liefs,
Claire en Karin Joan

We lezen graag jouw reacties!


12 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Heel veel succes meiden! Jullie doen mensen ontzettend veel plezier. Ik zal eens kijken of ik die dag even kan komen buurten. Vergeten ga ik jullie niet. Ga zo eerst even kijken of ik al een nieuwsbrief ontvang van jullie, volgens mij niet. Tot snel en veel liefs, Verie

Anne-Marie zei

Veel succes met alle veranderingen dames. Ik ben heel benieuwd hoe het zal worden!

Linda zei

Hoi Meiden, poehe dat is nog al wat zeg !!!!
Jullie maken mij wel heeeel nieuwsgierig. Aan de ene kant erg jammer want ik geniet altijd heel erg van jullie mooi blog posten , maar ik begrijp het zeker. Je kan niet alles tegelijk en jullie hebben ook nog een gezin die ook zijn aandacht nodig heeft. Dus bij deze wachten we het gewoon af wat jullie voor spannends en moois in petto hebben. Ik wens jullie ook dan heeeeel veeel succes met alles en tuuuurlijk komen we weer terug. Jullie zijn te leuk om te vergeten ! Geniet van de aankomende lente en hopelijk mooie warme zomer en van alles. Tot 1 sept dan, doeiii

Lieve groetjes, Linda

Verrassend Goed! zei

Lieve Claire en Karin Joan, Heel veel succes met alle nieuwe ontwikkelingen. Op de achtergrond zal ik jullie blijven volgen hoor. Jullie doen heel veel mooie dingen dus dit zal ook vast iets moois worden.
Ja en als je iets doet kun je het beter goed doen en daar is veel tijd en energie voor nodig. Nou lieverds neem alle tijd die nodig is, wij wachten rustig af.
liefs van mij,
Marianne

Judith zei

Hallo Claire en Karin Joan,

Wat leuk dat jullie deze projecten kunnen opstarten. Heel veel succes ermee en ook veel plezier met de samenwerking!
Tot september!
Groetjes van Judith

Marjon zei

Heel veel succes Claire en Karin en ik ben helemaal benieuwd wat jullie nieuwe concept gaat worden....ik verheug me al....lieve groet Marjon

Anoniem zei

Wat jammer dat jullie een tijdje stoppen met bloggen en de webwinkel, maar dit bijzonder mooie project is dat wel de moeite waart. Wat klinkt het mooi zeg, ben best benieuwd. Ik wens jullie heel veel succes met jullie projecten !

Liefs Lieke

Old Red Barn zei

Heel veel succes! En als je even een pauze moet inlassen, dan is dat zo. Je hebt gelijk, je kan niet alles tegelijk. Tot dan!

Goedele

Cinderella zei

Hoi meiden
Heel veel succes met alles waar jullie je de komende tijd mee bezig gaan houden .
Groetjes Cindy

♥Sanne zei

Sweet lady's,

ik vroeg me al af hoe doen ze dat toch... zoveel moois maken, al die blogs bij houden, jullie persoonlijke leven en vast nog veel meer. Ik geniet altijd van jullie 24homes blog... jullie maken alles zo mooi en Wat ik ook altijd leuk vond was dat jullie op onze reacties reageerden. Er is een gezegden uit het oog uit het hart, maar dat geld bij mij nooit.. ik zie jullie 1 september weer en ben beniewd wat jullie dan weer allemaal voor ons in petto hebben. All the best for you en tot snel.

liefs Sanne

Unknown zei

Heel veel succes in de tussentijd en heel graag tot 1 september ;-))
Groetjes
Wendy

Franse Brocante zei

Dag Claire en Joan, Wat een geweldige initiatieven hebben jullie en met succes, zo te lezen. Ik wens jullie veel nieuwe inspiratie en ga in september weer kijken. Groet vaqn Lilian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...