vrijdag 19 augustus 2011

Chandeliers with an extra touch / Kroonluchters met een extra touch

I've promised to post again about my chandeliers because I wanted to give them a little extra touch besides the lace that I've already wrapped around them. This time I wanted to give them a more nonchalant feel and I used different types of hearts to give that feel. I used hearts of iron, soap, stone, clay and fabric in white, brown, grey and beige. Because all the hearts are different the effect became nonchalant, just the way I like it. The nice thing about this is that I can add a heart to it when I find a new one, so I'm never finished with those chandeliers ;)
Love, C

Ik heb beloofd om nog een keer te posten over mijn kroonluchters omdat ik ze toen nog een extra touch wilde geven naast het kant wat ik er al omheen had gewikkeld. Deze keer  wilde ik ze een meer nonchalante feel geven dus ik gebruikte verschillende harten om dat te bereiken. Ik gebruikte harten van ijzer, zeep, steen, klei en stof in wit, bruin, grijs en beige. Omdat alle harten anders zijn, werd het effect nonchalant, precies zoals ik het leuk vind. Het leuke aspect van dit is dat ik steeds een hart kan toevoegen als ik weer een nieuwe vind, dus ik ben nooit klaar met deze kroonluchters ;) 
Liefs, C




6 opmerkingen:

Wonen in wit zei

Hoi meiden,

net terug van vakantie lees ik dat ik jullie mag feliciteren met de geboorte van Claire d'r zoontje.

Mijn complimenten over het TE leuke filmpje met de uitslag van jullie Give Away, echt heeeel leuk gedaan.

Deze kroonluchter ziet er ook weer super uit en ik wil jullie nog even bedanken voor die lieve berichtjes op mijn posten:)))

gezellig weekend

Unknown zei

Wauw wat een super gaaf idee weer...ik wil dat ook, hihi. Dat komt wel tzt wel goed, fijn weekend, Nicole*

Oude lappen zei

geweldig idee, ga ik ook eens proberen hoor ...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ziet er heel mooi uit ben gek op kroonluchters leuk idee ... lieve groet rosita

Bonjade zei

Prachtig een kroonluchter vol met liefde....
Fijn weekend

Unknown zei

Mooi! Wij hadden vroeger een kroonluchter thuis. Ik vond hem afschuwelijk. Nu zou ik hem graag in mijn huiskamer hebben hangen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...