maandag 22 augustus 2011

Blog in the picture


 Here's a really inspiring blog: 
 http://mirjamrose.blogspot.com/ 
from Mirjam Rose titled: 
Apples and Roses. 
Mirjam and I are friends 
for a long time now 
and she has just started blogging. 
Now the whole world can enjoy 
her wonderful photography. 
Take a look and become a follower.
Good luck, Mirjam 
and keep on blogging!!

sweet greetings,
Karin Joan
Dit is een hele inspirerende blog: http://mirjamrose.blogspot.com/
 van Mirjam Rose, met als blogtitel
Apples and Roses.
Mirjam en ik zijn al heel lang vriendinnen
en zij is net begonnen met bloggen.
Nu mag de hele wereld genieten
van haar prachtige foto's.
Neem snel een kijkje
en ik zou zeggen: wordt volger.
Veel succes Mirjam, blijf bloggen!!

lieve groetjes,
Karin Joan

5 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

dank je voor de tip! ik ben al even bij Mirjam langs geweest en ze heeft inderdaad een heel mooi en inspirerend blog!

lieve groet, Tjits

Unknown zei

Ook ik wil jullie danken voor de tip, ze maakt inderdaad prachtige foto's!
Fijne week van Sonja

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Dankje voor de tip ben gelijk even gaan kijken en heb me aangemeld als volger .... fijne dag lieve groet rosita

Room Seventeen zei

Prachtige foto's, ik ga snel even kijken! Jullie hebben trouwens ook een leuke blog zeg!

Cute Beauty zei

Hoe hebben jullie '.blogspot.nl' gedaan?
Ik heb .com & heb liever .nl

Mijn blog is cutebeautyblog.wordpress.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...