zondag 26 augustus 2012

iPhone Case


De iPhone is hot! Tegenwoordig zie je zoveel mensen met een iPhone of een andere smartphone. Ook ik heb zo'n modern toestel. Het is heel handig en je kunt er veel mee. De buitenkant mocht alleen wel een nieuw jasje, vond ik gisteren.


Ik heb een transparante case om de iPhone heen ter bescherming en ineens bedacht ik me dat ik heel makkelijk daar wat mee kon doen! (ik had echt zo'n moment van: "dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht!", hihi...). 


Ik maakte 4 creaties in Photoshop, zocht het juiste formaat op internet op en printte 4 verschillende ontwerpen uit op gewoon papier. Even knippen en plaatsen op de achterkant! Hoe simpel kan het zijn? :) 


Als je zelf ook een iPhone hebt en je wilt ook aan de slag,
klik dan op de onderste foto's voor een vergroting,
sla deze op op je computer en print ze uit
op het juiste formaat van je iPhone of andere smartphone.
Heel veel plezier ermee! :)


Goed weekend allemaal en liefs, 
Claire



Hier de afbeeldingen (op maat van mijn iPhone 4) cadeau! 





17 opmerkingen:

Unknown zei

Wát een leuk idee!!!!! Werkt natuurlijk alleen met zo'n transparante case... Alhoewel, ik heb er een bumper omheen, en zou een print onder een plaatje mica kunnen leggen. Misschien blijft dat ook zitten. Ga het zeker een keer proberen!

Old Red Barn zei

Hallo

Héééél mooi! Ik heb ook een Iphone en zou heel graag het bestandje ontvangen. Ik vind ze allemaal mooi maar die met de tekst 'Travel ...' nog de mooiste!

Goedele

Angeline zei

Ohhh ja ze zijn super,heb zelf geen Iphone,maar weet wel iemand die ik daar vast heel blij mee kan maken,zou je ze me willen mailen

A fresh start of me zei

Wauw wat een leuk idee...liefs Chris

Beauty zei

Wat een super idee! Zou ze graag willen in mijn mailbox ;)

Anoniem zei

Leuk idee zeg, ik heb laatst een zeegroen/blauw hoesje voor mijn mobiel gekocht. Echt zo'n kleurtje die in elk opzicht anders lijkt.
Maar die van jou is toch weer een graadje mooier !

Liefs, Lieke.

hobbyminie zei

hallo
leuk idee zeg
ik heb een samsung galaxy 2

groetjes minie

Wonen in wit zei

Wat een Super idee en wat mooi uitgevoerd!!
thanks 4 de inspiratie xx Tamar

Linda zei

Wat een super goed idee zeg, bedankt voor de tip ! Gr Linda

24 Homes zei

Hoi lieve allemaal,
ik kreeg zoveel reacties dat het voor mij teveel werk wordt om iedereen persoonlijk te mailen! Sorry daarvoor...
Bij deze heb ik nu de afbeeldingen in de post erbij gezet om te vergroten en daarna op te slaan :)
Heel veel plezier ermee en veel liefs,
Claire

skimmia zei

Great idea, very nice designs :-)
Thank you :-)
greetings form Poland
-skimmia-

Karin Joan zei

GE-wel-dig! girly!!! Helemaal te gek!
Ik kom m binnenkort persoonlijk bewonderen.
love,
KJ

Pam zei

Love your blog. I will visit frequently...sooo much beauty and things to look at! xxx Pam

Judith zei

Wauw, I'm in love i think, haha(:
Heel leuk gedaan/bedacht!

Kheb een vraagje: is het lettertype van "travel" te downloaden? Ik zou er graag een andere tekst bij willen(;

liefs!

24 Homes zei

Hoi hoi xxJxx..... dit font kun je vinden op Dafont.com. Het heet Porcelain :) Veel succes! Groetjes, Claire

Judith zei

Dankjewel!(:

Anoniem zei

Ik heb al een keer gereageerd op deze post maar had er bij nader inzien toch nog even paar vraagjes over, waar heb jij de achtergrond plaatjes vanaf gehaald? En heb jij dit op elkaar gezet in Photoshop?

Liefs Lieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...