maandag 6 augustus 2012

Sjoukje's Huis


Ik heb wat foto's gemaakt thuis bij mijn vriendinnetje Sjoukje. Ze is net zo enthousiast over decoreren en schatten struinen als ik... Ze heeft ontzettend veel gevoel voor stijl. Haar sterkte ligt echt in het antiek en brocante. 


Een prachtige geloogd grenen kast met zelfgemaakte panelen waar ze haar mooiste foto's en plaatjes bewaard. 



Mijn favoriet is toch wel dit lampje! 




Op de eettafel staat een mooie spiegel... (jaloers!) en hangen twee grote kroonluchters. 




Ze heeft de TV weggewerkt achter een doek wat ze zelf ooit heeft geschilderd. Creatieve en mooie oplossing! 


Recentelijk hebben ze de tuin aangepakt een een veranda gebouwd en kunstgras gelegd. Een heerlijke plek... 


In het hele huis heeft haar man Erik alles met houten panelen voorzien, dat geeft een rustieke sfeer. 




Liefs, Claire

12 opmerkingen:

House of Seasons zei

Mijn compliment, wat een sfeertje zeg!!!
ECHT GENIETEN!
Liefs
Lia

Anoniem zei

Ziet er leuk uit hoor ! Ook de tv achter een doek is erg leuk bedacht.

Fijne dag.

Lida zei

Prachtig wat een warmte en rust straalt het huis uit, alleen het zwart in de keuken vind ik niks, dit had ik jaren geleden zelf en werd er depri van! Maar die kroonluchters zijn echt WOW!
Groetjes
Lida

little sweet things zei

Wat leuk dat je foto's van haar huis mocht laten zien! Echt een heerlijk sfeertje.
Groetjes, Sas

Floor zei

Wauw! Ik snap dat je hier foto's van wilde maken. Heel mooi bij elkaar gezocht en gecombineerd al die spullen.
Groeten Floor

Old Red Barn zei

Mooie kroonluchters! En van zo'n terras droom ik ook! We zitten nu nooit op ons terras omdat de tegels zo ongezellig zijn. Het liefst van al had ik nog een echte porch aan mijn huisje.

Goedele

Anoniem zei

Ben helemaal weg van de panelen in de grenen kast. Komt op mijn verlanglijstje. Helaas kan ik geen kast open laten staan...heb 4 katten die overal in gaan zitten en liggen ;-)
Miryam

♥Sanne zei

Heel leuk om zo is alle kamers van hun woning te zien. De houten vloer is heel mooi. Bij ons is alles nogal wit... soms eeen beetje te wit. Als ik dan die mooi grenen kast zie en die andere meubeltjes lijkt het me ook wel heel mooi om daar wat van in huis te hebben. Maar niet alle grenen vind ik mooi. Bedankt voor thuis bij Sjoukje!

Liefsssss Xanne

24 Homes zei

Leuk jullie reacties! Inspirerend dus in ieder geval :) Liefs en allemaal weer een goede week! Claire

Sjoukje zei

Bedankt voor de lieve reacties, mede naar aanleiding van jullie reacties heb ik zojuist de zwarte muur in de keuken in een mooie zandkleurige kalk verf gezet! Het resultaat is erg mooi!

Groetjes,

Sjoukje

Anoniem zei

Wat een super site van jullie zeg!
Ik zag de weddingpoms hebben opghangen onder de kroonluchter, maar wat voor formaat hebben jullie hiervoor gebruikt?

Bedankt alvast!
Groetjes j

24 Homes zei

@j: ik heb 3 maten gebruikt van de poms, s, m en l! Succes! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...