woensdag 1 augustus 2012

Matthews eerste verjaardagsfeestje



Afgelopen zaterdag hebben we Matthews eerste verjaardag gevierd en ook een beetje mijn verjaardag gevierd! Natuurlijk wilde ik mooie decoraties maken op het feestje. Zowel in huis als op de veranda maakte ik het feestelijk. Geniet van de foto's en ik hoop dat je geïnspireerd mag raken :)
Liefs, Claire

Lekkernijen op een Shabby Chic manier gepresenteerd. De mini- slingertjes maakte KJ :) 
Op de muur wat uitgeprinte foto's die ik in Instagram heb bewerkt... 
De cupcakes haalde ik eenvoudig bij de V&D.
De cakepops maakte ik zelf van papier op stokjes. 







Matthews cadeautjes zette ik op een tuintafeltje met een wit kleed
en een stuk behang van Caths Kidston.
De veranda versierde ik met slingers van Urban Outfitters.
Kleurrijk voor mijn doen, maar het werkt met de bloemen in de tuin :) 




Ook vond ik Poms via weddingpoms.nl.
Crèmekleur voor Matthew en de roze voor mama ;)




Mooie handgemaakte slingers van oude landkaarten... 
te vinden bij www.bezemsteeltje.nl


De jarige Matthew en mama :) 


KJ maakte deze geweldige foto! 








13 opmerkingen:

Anno 1907 zei

Ahhh....Congratulations♥ Matthew is soooo sweet...Greetings from Germany, Biene♥

It's me zei

Is ie alweer 1 !!!,...waar blijft de tijd...leuke post heerlijk ventje....gefeliciteerd !!...liefs Ria...xxx...

sharon's shabby creations zei

Van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Wat een mooie foto's zeg!!
Echt genieten van die kleine beer!! Geniet er maar lekker van voor je het weet zijn ze groot!! Prachtige foto's zeg! Mijn complimenten.

Groetjes Sharon

Linda zei

Gefeliciteerd, wat vliegt zo'n eerste jaar om he?!
Geniet van hem :)
Liefs Linda.

Linda zei

Gefeliciteerd, wat vliegt zo'n eerste jaar om he?!
Geniet van hem :)
Liefs Linda.

Jolanda zei

Gefeliciteerd! Wat een stijlvol feestje, ziet er echt prachtig uit! Lieve groet

Angeline zei

Van Harte Gefelliciteerd met Matthew!Zo te zien vond hij het ook allemaal wel heeel erg gezellig,maar hoe kan het ook anders als zijn moder zo zijn best heeft gedaan!

Liefde voor kransen ♡ zei

Gefeliciteerd! Wauw! wat was het prachtig versierd, helemaal in stijl! Liefs Lindy

A fresh start of me zei

Oh wauw,is hij alweer 1jaar,jeetje wat vliegt de tijd..
Van harte gefeliciteerd met hem...
Mooie foto's geven zijn feestje goed weer...
Liefs Chris

Rozmeen zei

Gefeliciteerd met Matthew!! Wat hebben jullie het prachtig gedecoreert..echt genieten dit!

Liefs,
Rozmeen

Mirjam zei

Hoi Claire,
Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoontje.
En jongens, wat heb je het mooi versierd bij je.... Wat een heerlijke feestelijke sfeer. Inspirerend ook hoo...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Gefeliciteerd ! Het ziet er mooi uit hoor.

Fijn weekend.

Old Red Barn zei

Gefeliciteerd. En het ziet er weer allemaal zo mooi uit. Binnen enkele jaartjes wil hij zelf meebeslissen over de decoratie. Ben je niet benieuwd wat er dan uit de bus komt :-)?

Goedele

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...