maandag 27 augustus 2012

Kaarten van 24Homes - With Love Collection


Voor als je het nog niet wist: We hebben een prachtige collectie kaarten waarmee je zelfs mooi kunt decoreren in huis. De collectie heet "With Love Collection" en is gedrukt op mooi stevig FSC-papier.


De collectie bestaat uit 6 verschillende series van 4 kaarten. Elke serie heeft z'n eigen thema, wel zo leuk, vonden we :)


De achterkant van de kaart is een uniek eigen ontwerp van onze hand. We hebben geprobeerd een beetje nostalgie erin te brengen en toch stoer te laten.



De kaarten zijn per set verkrijgbaar bij Oud Wit in Dordrecht. 


Onze eigen webshop is nog niet online, maar je kunt nú al de kaarten bestellen per email naar info@24Homes.nl.
Vermeld daarbij welke serie je zou willen bestellen en vermeld daarbij ook je adresgegevens. Je krijgt dan gauw reactie van ons! We hebben zowel een grote set van 4 kaarten a 15 x 15 centimeter (€ 4,95) als een kleine set van 4 kaartjes a 6 x 6 centimeter € 1,95). En je kunt eventueel enveloppen bijbestellen voor de grote set (€ 1,-). 



Welke serie is jouw favoriet?
Liefs, Claire











3 opmerkingen:

jaliska zei

Wat een mooie kaarten.
Binnenkort ga ik naar Dordrecht en dan gaik zeker een kijkje nemen bij Oud Wit.
Moeilijk kiezen hoor, ze zijn allemaal prachtig.

vriendelijke groet,
Marleen

Anoniem zei

Ze zijn eigenlijk allemaal mooi !
Ik vind denk ik rustic, calm en vintage het mooiste.

Liefs, Lieke.

Unknown zei

Hoi,

Via Franse Lelie kom ik op je blog terecht, gelijk volger geworden.
Wat betreft de prachtige kaartenlijn, rustic is mijn favoriet.
Neem gerust ook een kijkje op mijn blog.
boterbloembrocante.blogspot.com

Groetjes, Milou.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...