vrijdag 3 augustus 2012

Greengate give away trekking!


Afgelopen maand zijn er aardig wat aanmeldingen geweest voor de give away van Billie Design: een mooie set theedoeken die mooi passen in iedere keuken. Maar, er kan maar 1 de winnaar zijn.


Alle namen gingen in een lief roze mandje.


We hebben de briefjes goed door elkaar geschud.
 En trokken blind een winnaar...


spannend...


En de winnaar is...


Anreda!!
Hartelijk gefeliciteerd, Anreda. Stuur jij ons een email met jouw adres. Dan zorgen wij ervoor dat je de theedoeken toegezonden krijgt.

Voor alle anderen: Jammer dat je niet hebt gewonnen, maar we zien je desondanks heel graag, vaak terug komen om samen met ons te genieten van de blog. Bedankt voor het meedoen!

lieve groetjes,
C&KJ


4 opmerkingen:

Anreda zei

Hoi Karin Joan & Claire,

Wat geweldig….ik heb gewonnen…JOEHOE !!!
Zit hier helemaal blij te wezen, wat een geweldige dag is dit :)

Bedankt …

Groetjes, Anreda

Mirjam zei

Hey, deze had ik dus gemist. Jammer, maar ja, soms gaat dat zo... Mijn felicitaties voor Anreda, wat zal zij hier blij mee zijn.
Fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Old Red Barn zei

Gefeliciteerd aan de winnaar! Ik heb deze giveaway helaas gemist, omdat ik op vakantie was waarschijnlijk. Volgende keer dan maar :-).

Goedele

amy zei

O wat heb je dat schattig gemaakt ,in dat rose mandje met die dingetjes erin ,hoe verzin je het ?
Gefeliciteerd winnaar!
Gr Amy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...