vrijdag 24 augustus 2012

Nadine's Cakes

Ik ben verliefd op de prachtige creaties van Nadine's Cakes... Ik kwam haar taarten tegen tijdens een surf-momentje op google. Ik mailde haar om te vragen of ze eens iets voor mij zou kunnen maken. Helaas was de afstand veel te groot, maar ze kende ons wel van de blog! Hoe leuk is het blog-wereldje!


In maart 2009 maakte Nadine haar eerste cupcake voor haar eigen verjaardag. Daarna werd Nadine enthousiast en al snel werd het een uit de hand gelopen hobby. Het maken van cupcakes voor vrienden en familie ging al snel over in het maken voor cupcakes voor onbekenden. Het duurde niet lang voordat Nadine de vraag kreeg of ze ook taarten maakte. Dat wilde ze al een tijdje, en na het lezen en bekijken van tutorials op internet, ging ze de uitdaging aan. Ze maakte in 2010 haar eerste 2 taarten voor haar jarige zusje. Daarna mocht Nadine steeds vaker taarten voor anderen.


Nadine zegt: "Mijn sterkte ligt in de details; ik ben ontzettend Pietje Precies en de taart moet dan ook zo goed als perfect zijn. Het zien van een lach op het gezicht, als de taart opgehaald word, is de mooiste beloning voor het werk. Mijn stijl zou ik als zacht, vrouwelijk en romantisch willen bestempelen, met veel pastelkleuren, wit, parels, kant, bloemen en strikken".


Geweldig mooi en bijzonder, vinden jullie niet? Bezoek haar prachtige blog! :)
Liefs, Claire

8 opmerkingen:

Debby zei

Wat ontzettend mooi zeg! Tot in detail....

Oude lappen zei

Ze zijn echt wel bijzonder, anders dan andere. Ik vind die soft kleuren zo mooi, niet zo schreeuwerig hevige kleuren. Zou wel zo'n taartje willen hoor.
Liefs Liliane

Esther zei

Wat een schitterende taarten zeg, met van die lieve kleurtjes. Ze passen ook prima bij de sfeer van 24 homes.

Groetjes,
Esther

Judith van Zo gezellig brocant zei

Ze zijn echt prachtig. Gewoon zonde om op te eten. Zou ze ook taarten maken die je kunt bewaren?

Unknown zei

Lieve Claire en Karin Joan,
wat ben ik blij en vereerd dat ik op jullie blog genoemd ben. Super! Dank jullie wel X

P.s. Judith, ik maak inderdaad ook dummies, taarten van piepschuim die ik bekleed en versier.

Anoniem zei

Wauw, heel mooi. Ik ga zeker even op haar blog kijken !

Liefs, Lieke.

24 Homes zei

Je bent het waard, lieve Nadine. Graag gedaan!
liefs,
C&KJ

Anoniem zei

Trots op mijn zus! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...