maandag 20 augustus 2012

Matthew's Kinderstoel


Een poos geleden kocht ik deze antieke kinderstoel in onze kringloopwinkel in Dordrecht. De stoel was donkerbruin, een heel andere stoel. 


Met mintgroene krijtverf verfde ik de stoel heerlijk fris en licht. Zelfs de oude wieltjes... 


Een wit kussentje erin maakt het voor Matthew wat comfortabeler om te zitten. 


Er zat geen houten tussenschot voor zijn beentjes, dus maakte ik van een breed stuk linnen een tussenschot zodat hij niet uit de stoel kan glijden. 



Wat vinden jullie ervan? 
Liefs, Claire

18 opmerkingen:

´t Winkeltje zei

Wat is dat mooi geworden. Hij zal er veel plezier van hebben.
Groetjes uit Duitsland.

Miriam

Linda zei

Oooo wat is ie leuk geworden!!!

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtige stoel! Hier staat nog een oude bruine op zolder om gerestyled te worden. Kan zo al een beetje zien hoe het eindresultaat gaat worden.

Groetjes, Pietrik

sharon's shabby creations zei

Wat ik ervan vind!! Ik vind het helemaal te gek!! Wat zal die kleine mooie beer er prachtig in zitten zeg!! Een echte aanwinst voor je inrichting!!

Veel plezier ermee!!

Groetjes Sharon

Anoniem zei

"de kringloop" mijn favoriete winkel :-): leuk, origineel, goed- koop, bijzonder!

Groet,
Joke

Grace zei

Wow, dit is echt een hele mooie stoel! Heb je hem nog met iets beschermd? Ik kan me voorstellen dat voedsel vlekken niet echt handig te verwijderen zijn van krijtverf.
Ik ben jaloers op Matthew dat hij op zo'n mooie stoel mag zitten! :)
Liefs,
Grace

my way of living zei

Wat een leuke kinderstoel is het.
Wat een likje verf kan doen.
Alles word gewoon anders.
Ik hoop dat Matthew er veel plezier van heeft.

Gr. Anita

Liefde voor kransen ♡ zei

Ooh wat een mooie stoel! wat zal dat een plaatje zijn als hij er in zit :) En al heb je hem niet nodig, staat het evengoed nog super mooi in je interieur! Ik zou willen dat ik nog een kinderstoel nodig had, dan had het zeker ook zo eentje geworden!! Liefs Lindy

A fresh start of me zei

Wat gaaaaaaaaaaaaafffffffff,echt een hele mooie kinderstoel,past ook super in je interieur...
Heel mooi gedaan..
Lieve groet Chris

Kris zei

super! vooral dat idee van het tussenschotje :)

Danoesja zei

Wat is deze kinderstoel gaaf geworden, altijd leuk om iets een tweede leven te geven.

Lieve groetjes
Danoesja

Judith van Zo gezellig brocant zei

Ik vind het prachtig. Zo'n stoel zou bij mij ook leuk staan!

Unknown zei

Wat een gave stoel heeft je kleine man gekregen. Ik vind hem super:)
Liefs,Sonja

Angeline zei

Ik vind hem prachtig geworden!

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Anoniem zei

Wauw, hij is mooi geworden hoor !

Liefs, Lieke.

24 Homes zei

Wat leuk, zo'n hoop reacties!! Dankjulliewel! Wat leuk dat het een aantal mag inspireren om zelf aan de slag te gaan met een kinderstoel! Veel succes dames!
@Grace, ik heb het niet beschermd de verf, maar eten e.d. is wonderlijk goed te verwijderen tot nu toe :)
Liefs, Claire

♥Sanne zei

Je stoel is super mooi geworden hoor. Dan is het niet zo erg zo'n stoel in je kamer te hebben staan!

Liefs

jaliska zei

Wat een prachtige kinderstoel is dat geworden.
Wanneer je even door de kleur van sommige dingen heen kunt kijken, zijn er bijzonder veel "schatten" te vinden bij de kringloop.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...