vrijdag 31 augustus 2012

Luciferdoosjes a la 24Homes


Met het Crealab zijn we weer creatief bezig geweest met luciferdoosjes te restylen. we gebruikten pastel- en vergrijsde kleuren door middel van mooi patroonpapier. 


Een eenvoudig karweitje is het niet, want elk doosje moet met de hand worden bekleed met papier, zelfs de zijkanten. 


Om het heel netjes af te werken en een shabby uiterlijk te geven, schuurden we ieder randje van het doosje en verfden we de zijkanten wit met een sponsje. 


Omdat ik nog geen stempel heb gevonden met het woordje 'light' of 'matches' beschreef ik elk doosje met de hand.


Daarna een lief kantje en een touwtje en ze zijn klaar. 


Zie jij al jouw favoriet op de foto's? 
Liefs, Claire


14 opmerkingen:

´t Winkeltje zei

wow. die zijn heel leuk geworden.zijn het grote of kleine doosjes. leuk idee voor kerst. groetjes uit duitsland.
miriam

Lilie's Home zei

Heeel erg mooi gedaan hoor! Hebben jullie met scrappapier gewerkt?

Groetjes,
Lizet

Unknown zei

Inderdaad een heel werkje maar als je ze zo allemaal bij elkaar ziet liggen vind ik ze gewoonweg prachtig!
Liefs, Sonja

Anoniem zei

ik zie ALLEEN maar favorieten ha ha
wat zijn ze enorm mooi zeg
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Zaanse Zolder zei

Wat een priegelwerk, knap hoor ! Mijn favorietje is de zachtblauwe denk ik.

Angela zei

Heel creatief, ze zijn heel mooi!
Groetjes,
Angela.

Wonen in wit zei

Wat een prachtige doosjes en wat een liefde en werk stoppen jullie erin!! Respect

Heel leuk gedaan

Lieve groet,
Tamar

Rianne van dam zei

Love it,
wat een leuk idee!

Oude lappen zei

Ik vind ze allemaal even mooi! Ook die met de stempel!
Super
Liliane

BizzyChrissy zei

Wat zijn ze mooi geworden!!
En wat een werk hebben jullie er aan gehad!!.
Maar met dit stormy weather was dat vast een leuke bezigheid!!.

Fijn weekend voor jullie allemaal.
lieve groet van Christien

Willy zei

Wat een mooie serie hebben jullie gemaakt, super leuke papiertjes!

Old Red Barn zei

Ik zag de doosjes en dacht 'prachtig', maar meteen ook 'wat een werk' :-). Ze zijn wel héél mooi geworden.

Goedele

24 Homes zei

Dankjulliewel voor alle leuke reacties! We hebben inderdaad scrapboekpapier gebruikt, zo mooi vaak om te gebruiken :) Na veel werk ook leuk resultaat, we zijn er zelf ook blij mee ;) liefs, claire

♥Sanne zei

Die zijn super. Ik toevallig 1 doosje hahah die gaat eraan hoor.

Groetjes Xanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...