donderdag 19 april 2012

Pillowframes van Blomkje en Wenje deel 2


Gisteren liet ik je zien wat wij hebben gekregen van Pietrik (http://blomkjeenwenje.blogspot.com/)
De mooie pillowframes vroegen om mooie foto's. En de mooiste foto's die ik heb, zijn van mijn Jeremy. Hij is intussen 4 jaar en pittig stout. Maar bovenal is het een heerlijk ventje.


Pietrik gebruikte de kleuren grijs, wit, zwart en zand. Daar heb ik mijn foto's op aangepast en een stukje jute gebruikt om Jeremy's naam op te stempelen.


Twee pillowframes kregen we van Pietrik, dus een is er van Claire... hihi. Ik beloof bij deze plechtig dat ik er een aan Claire geven zal, dan kunnen er leuke foto's van Matthew in. Want dat is het handige van Pillowframes: je plaatst er zonder moeite nieuwe foto's en decoraties in!


Zelf ook met een pillowframe aan de slag?
klik hier voor mijn PillowFrame tutorial








5 opmerkingen:

♥Sanne zei

Hoi Karin Joan,

het is echt heel leuk geworden en wat een heerlijk mannetje heb je. Daar fleurt elk fotolijstje mee op ;)

Greets Xanne

Cosy Life by Elly zei

Nou dat is leuk geworden zeg en wat een lekker ventje..Hij oogt idd lekker ondeugend...Ondeugend maar ook lief. Zo toont het samen met het pillowframe. Enne Pietrik heeft echt prachtig werk geleverd!!
Fijn weekend voor jullie en lieve groetjes, Elly

Grietje zei

Wat zijn die leuk zeg......en wat een prachtig kereltje heb je.....schitterend.

Prettige dag verder,
Groetjes Grietje

24 Homes zei

Girlie, wat schattig die foto's van Jemmy, maar ook erg mooi bewerkt en gematched met de pillowframes! Geweldig geslaagd :)

Blomkje en Wenje zei

Ze zijn erg leuk geworden met de foto's!

Groetjes, Pietrik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...