maandag 24 januari 2011

Birdhouse-village / Vogelhuisjes-dorp

I just love birdhouses, the more the better!   They usually stand all around the living room-kitchen. But I needed some extra space one time and grouped them all together. Couldn't help myself shifting them to and fro till I was satisfied with the alignment. Then, when I'm done, I love to just stand and watch them from a distance, over and over again. A happy-moment-treat for myself.
click here for more photos
KJ



 Ik ben dol op vogelhuisjes, hoe meer hoe beter! Ze staan gewoonlijk overal in mijn woonkamer-keuken. Maar ik had op enig moment wat extra ruimte nodig en groepeerde ze daarom op één plek. Ik moest gewoon even schuiven en schikken tot ik tevreden was over de compositie. En dan, wanneer ik klaar ben, vind ik het gewoon heerlijk om te staan kijken vanaf een afstandje, opnieuw en opnieuw. Een klein 'happy-moment' voor mezelf.
klik hier voor meer foto's
KJ

1 opmerking:

theeleuten zei

Ja gezellig het vogeldorp.............en binnen blijven ze ook mooi.......

Groetjes Evelien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...