donderdag 13 januari 2011

Easy frames/ makkelijke lijstjes

Claire gave me this great idea. You know how you'd like to put up frames everywhere, but you don't want to have to use your powertools?! Well, just stick m on! With blue tack or other sticky gum-like stuff. Easy to put up and to be removed without damaging your wall. Do make shure you use light-weight frames, though. Mine are plastic ones that I bought real cheap and did a make-over on. I removed the glass and the backpart, spray-painted the frame with a primer and than did some paint effects with waterbased paint. You can't tell its plastic anymore.
You don't just have to frame pictures. I put a small collection of hearts in it. Just stick it on! KJ

Claire gaf mij dit geweldige idee. Je kent het wel: je zou overal lijstjes willen hangen, maar je wilt je elektrische gereedschap niet tevoorschijn hoeven halen. Wel... plak ze op! Met Pritt buddies of een ander soort van die kauwgomachtige plakdingetjes. Makkelijk om op te hangen en weg te halen zonder je muur te beschadigen. Zorg er wel voor dat je licht gewicht lijstjes gebruikt. De mijne zijn van plastic. Goedkoop gekocht en een make-over gegeven. Ik heb het glas en de achterkant verwijderd, bespoten met grondverf en met latex wat vereffect erop aangebracht. je kunt niet meer zien dat het plastic is.
before and after the make-over
Niet alleen foto's kunnen in een lijst. Ik heb er een kleine hartjes collectie in gedaan. Plak ze gewoon op! KJ

4 opmerkingen:

Wonen in wit zei

Hoi Lady's,

Ik heb nog niet de tijd gehad om jullie blog goed te bekijken maar voor wat ik even snel zie, ziet het er veelbelovend uit en heb ik me als volger aangemeld

Ik zal snel even een wat uitgebreider bezoekje brengen.

Groetjes,
Tamar {wonen in wit}

Unknown zei

Thank you so much for following my blog. I think, your site will be wonderful - have fun, good mood and many inspiring ideas!!!

I wish you a wonderful rest of this week

Tine

Unknown zei

I found your blog this moment and I love it.
I will follow you ;o)
Hugs Tanja from Germany

atelierlemlem zei

Leuk idee, maar je krijgt wel een soort van vetvlekken van buddies op een gesausde muur! Het is beter dit te doen op een schrootjesmuur of tegeltjes muurtje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...