zondag 30 januari 2011

Pink closet / Roze bergkast

Claire redecorated her closet from yellow into pink colors. She took some two different patterns of adhesive plastic and covered the shelves and the stairs with it, each shelve another pattern to give a playful look. She bought some baskets at IKEA's and grouped food and more. Oh, yeah, and that stunning BBQ is named Smokey Joe of the brand Weber.





Claire veranderde haar bergkast van geel naar roze kleuren. Ze nam twee verschillende patronen van plakplastic en bedekte de planken en de trap om en om met een patroon om een speels effect te geven. Ze kocht wat manden bij Ikea en groepeerde etenswaren en meer. Oja, en die leuke BBQ is genaamd Smokey Joe van het merk Weber.

4 opmerkingen:

Chaosmami zei

Schöne Idee! Ich freue mich jeden Tag darüber, bei Euch was Neues zu sehen.

Am meisten gefällt mir die Veranda, möchte ich auch ...


LG

Chaosmami zei

Hallo
Please look at my blog !
LG Chaosmami

It's me zei

Wat een leuke blog !!...ik volg jullie nu hoor!!..kom je ook even bij mij kijken...heb ook nog een leuke give away lopen.....heerlijk een roze kast !!!!.fijne week liefs Ria...

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Ik sluit me helemaal bij Ria aan.
een heel mooi blog.
en wat is deze kast gaaf.
ik ga dit zeker ook doen.
ik vind mijn kast gewoon zo saai .
heb er wel eens over zitten denken maar is er nooit van gekomen
lieve groetjes Margarita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...