zondag 9 januari 2011

Lace & Ribbons

I just love lace and ribbons! I keep them color schemed to easily find what I am looking for. I love to buy them anywhere I can: markets, thriftshops, craftstores, you name it. In upcoming posts, I hope to show you the things I make with my lace and ribbons. Just to get you inspired. KJ


Ik ben dol op kant en lintjes! Ik bewaar ze op kleur om makkelijk te kunnen vinden waar ik naar zoek. Ik vind het heerlijk om ze waar ik ook maar kan te kopen: op de markt, kringloopwinkels, hobbywinkels, noem maar op. In komende berichten, hoop ik je de dingen te laten zien die ik met mijn kant en lint maak. Gewoon om je te inspireren. KJ

2 opmerkingen:

Gray Gable zei

Grijnz het lijkt wel of ik naar mijn eigen verzameling kant en band kijk... Ik heb hier naast mijn bureau een oud kastje opgehangen met daarin de glazen voorraadpotten gevuld met kant en band... uiteraard ook op kleur gesorteerd..

24 Homes zei

Oh, wat leuk, Esmeralda. Wordt je daar nou ook zo blij van?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...