donderdag 8 november 2012

Brandy Melville


Pasgeleden in Amsterdam kwam ik mijn favoriete kledingwinkel tegen die ik ooit ontdekte in Santa Monica, California (USA): Brandy Melville! Wat een aangename verrassing! Het voelde alsof ik even terug was in California toen ik eenmaal was binnengestapt.


Wat ik mooi vind aan de winkel is er goed is nagedacht over het decor in de winkel. Het geheel is gestileerd in een Shabby Chic, nonchalante, vrouwelijke en vooral in de LA Lifestyle (warm, vintage en luchtig).



De kleding hangt op shabby kledinghangers bekleed met lagen vintage stof (wij hebben zelf deze hangers in de verkoop in onze webshop!). De pashokjes zijn voorzien van gordijnen van nonchalante lappen stof hangend aan touwen. Er wordt gewerkt met lichte houtkleuren, oude kisten, droogbloemen (Spaanse Margrieten), oude Amerikaanse kentekenplaten, polaroids, koffers, bloemenprints, vintage meubilair en ga zo maar door...



Over hun kleding zeggen zij zelf: "Brandy Melville represents classic Italian fashion elements, combined with vintage details. ‘Made in Italy’ stands for quality, where every detail is carefully examined. The typical ‘Brandy Girl’ is feminine with an urban twist, young at heart, active, tough stylish and chic in an effortless way".

Ik was een dagje in Amsterdam met mijn vriendinnetje Elja (van ons Crealab) en we kochten het lichtroze rokje. En als verrassing kreeg ik een prachtig vest als cadeautje van Elja. Wat een lieve schat :)

Als je ooit in Amsterdam een bezoekje brengt, zorg dat je dan zeker even deze winkel bezoekt, al is het alleen voor wat inspiratie :) De winkel bevind zich op de Leidsestraat 43 in Amsterdam.
Liefs, Claire









Foto credits: http://brandymelvilleusa.com.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw wat ben ik blij met deze post.
Dit is nu het type kleding wat veel meer verkrijgbaar zou moeten zijn. Maar wat bijna niet te vinden is. Dat wordt binnenkort een shopdagje Amsterdam!
Dankjewel..

Milou.

The Pinkhouseladies zei

wauw wat een leuke kleding :)! Ik ga zeker langs als ik in Amsterdam ben! Wat hebben jullie een leuke blog, genieten :)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...