zondag 25 november 2012

Rozen van KJ


Een poos geleden kreeg ik prachtige rozen van KJ. En niet alleen dat... Ze waren verpakt in een prachtig emmertje van zink. Daaromheen kant, lint, touw, jute en prachtige elementjes van klei die KJ zelf had gemaakt voor me. Zo persoonlijk en verfijnd. Een enorm kostbaar geschenk van een vriendinnetje die mij heel dierbaar is!


Met het bewerken van de foto's kreeg ik de inspiratie om iets te doen met een mooie tekst zoals je ziet bij de bovenste foto. Het is als eerste bedoeld voor KJ, maar natuurlijk ook voor jou als trouwe volger van onze blog! En wil je deze foto gebruiken of delen, voel je vrij. Dat is mijn cadeautje voor jou.
Liefs, C







4 opmerkingen:

Bente zei

Just beautiful.

Hugs

Lida zei

Wat een prachtig cadeautje en wat een mooie foto's heb je er weer van gemaakt, groetjes
Lida

Old Red Barn zei

Mooie tekst en foto's!!

Goedele

Karin Joan zei

You are sooooo sweet! Love you as a friend and privileged to be your sister <3
hug,
KJ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...