vrijdag 2 november 2012

In the Picture - Vintage Books


In onze webshop hebben we elke maand een rubriek 'In the Picture'. Deze keer gaat het over vintage boeken. Met de mooiste exemplaren kun je heerlijk decoreren in een shabby chic, brocante of vintage styling. Na wat zoeken op Pinterest zag ik dat wij niet de enige zijn die enthousiast zijn over het decoreren met boeken. Geniet van de foto's en hopelijk mag het je inspireren. En, als je deze maand een boek bij ons koopt krijg je een cadeautje erbij! :)
Liefs, Claire


Wat kiekjes uit onze webshop:




En op Pintest zag ik deze prachtige foto's ter inspiratie: 

 Als pakketje met kant en een aniek ornament of sleutel... www.katiesrosecottage.blogspot.com
Prachtig als pakketje aan een kapstok met eucalyptus! www.iheartshabbychic.blogspot.nl

www.iheartshabbychicbooks.com

www.sugarscout.com

Gedecoreerd met kant en rozen: www.vintagerosegarden.tumblr.com

Een stapeltje vintage boeken met een vintage camera... www.stylemepretty.com

Onder een stolp! www.theoldpaintedcottage.blogspot.nl
PS: Ik hoop dat ik alle bronnen correct heb gevonden van deze foto's vanuit Pinterest. Mocht het niet zo zijn en je weet welke bron wel correct moet zijn, laat het dan graag weten. We willen hier goed mee omgaan omdat we het zelf ook belangrijk vinden. 

5 opmerkingen:

Old Red Barn zei

Heel mooi! Of slingers en letters maken van oude pagina's! Zie huidige post. Heel leuk om te doen!

Goedele

Sarina zei

Ziet er mooi uit.
Heb de zolder nog vol,met oude boeken,maar kan het nog steeds niet over mijn hart krijgen, ze uit elkaar te halen, al die oude kinderboeken uit de begin jaren 20 van de vorige eeuw.

Fijn weekend,

Lieve groetjes,
Sarina

Pam zei

Vintage tresors galore! Love all your inspirational ideas in which to use the books! xo's Pam

Des guirlandes zei

Och, zóóó leuk! Ik heb inmiddels ook al wat oude boeken bij elkaar vergaard. Dankjulliewel voor de leuke ideetjes. Ik kan weer aan de slag.
Hartelijke groet,
Barry

Anoniem zei

Mooi hoor, deze antieke boeken. Ga zeker even in de webshop kijken !

Liefs, Lieke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...